Compania BDT, unul din cei mai mari distribuitori şi reparatori Ford pe piaţa românească, estimează că va vinde 20 de maşini Ford B-Max până la lansarea oficială a modelului, pe 15 septembrie, a declarat directorul de marketing al companiei, Vlad Ionescu.
Potrivit lui Vlad Ionescu, cei mai mulţi dintre clienții care au optat deja pentru B-Max au comandat varianta de top, Titanium (disponibilă şi cu motorul Ecoboost de 1,0 litri de 100 CP), cu preţuri de listă de la 16.150 de euro, dar la care beneficiază pe lângă reduceri şi de avantajele programului REMAT pentru persoanele fizice, numărul limitat de cupoane fiind şi unul din principalele motive pentru care clienții nu aşteaptă lansarea oficială din septembrie.
În varianta Titanium, B-Max are sistem de pornire cu buton Ford Power, jante din aliaj de 16 inci, lumini de zi cu LED-uri, proiectoare de ceaţă, tempomat, inserţii cromate, schimbător de viteze îmbrăcat în piele, cotieră centrală faţă/spate, covoraşe faţă/spate. În plus este oferit gratuit pachetul First Edition în valoare de 2.400 de euro, care include geamuri fumurii, oglinzi rabatabile electric, senzori de parcare, sistem start&stop, parbriz încălzit, acces în maşină keyless, pachet vizibilitate şi radio-CD Sony cu Bluetooth şi asistenţă în caz de urgenţă.
Ford estimează că va vinde pe piaţa românească 500 de automobile B-Max în 2012 şi 2.000 de unităţi în 2013. Modelul a fost prezentat oficial pe 22 martie şi poate fi comandat la dealeri începând din 23 martie, dar lansarea oficială pe piaţa românească şi demararea campaniei de promovare vor avea loc pe 15 septembrie. În 2013, Ford ţinteşte o cotă de piaţă de 1,7% pentru B-Max în România. Oficialii Ford susţin că modelul va fi foarte bine primit în România, iar cota de piaţă ţintită este de trei ori mai mare decât potenţialul pieţei autohtone, care reprezintă numai 0,6% din piaţa europeană.
Citește și:
Sursa: Agerpres