APET (Asociația Profesională a Emitenților de Tichete) lansează campania de informare „România de vacanță”, prin care propune românilor destinații mai puțin frecventate, dar care au potențial maxim pentru o vacanță de neuitat. În acest scop, APET promovează conținut original video și foto din zone precum Olt, Vâlcea, Suceava, Maramureș, Bistrița-Năsăud, Târgu-Mureș, Buzău, Sibiu, în care vor fi prezentate atracții culturale și naturale menite să-i determine pe români să descopere noi colțuri ale României și să pornească într-o nouă experiență turistică.
Campania poate fi urmărită pe rețelele de socializare: Facebook, YouTube şi Instagram.
“România de vacanță este povestea unei Românii plină de resurse naturale, culturale și umane, gata să-și întâmpine musafirii cu tot ceea ce are ea mai bun în toate regiunile țării. Ca Asociație care reunește principalii emitenți de bilete de valoare, printre care și voucherele și cardurile de vacanță, credem că este și de datoria noastră de a ne orienta utilizatorii, în plin sezon de vacanțe, către locuri din țară care abia așteaptă să fie redescoperite și unde ar putea avea o vacanță de vis, cu mai multă liniște și regăsire”, a declarat Elena Pap, președinta APET.
Ministrul Turismului salută această iniţiativă de promovare turistică. “Salutăm această inițiativă a Asociației Emitenților de Tichete care vine să promoveze destinații de vacanță din țara noastră în rândul beneficiarilor de vouchere de vacanță. Voucherele de vacanță sunt un exemplu de politică publică eficientă de stimulare a unui sector de activitate și a economiei în ansamblu. Ministerul Turismului încurajează acordarea de vouchere de vacanță atât angajaților de la stat, cât și celor din mediul privat, pentru a stimula turismul intern, iar inițiativa APET contribuie la la distribuirea veniturilor din turism către o plajă cât mai mare de operatori”, a declarat Bogdan Trif, Ministrul Turismului.
Prin această campaniei, APET își dorește ca voucherele și cardurile de vacanță să devină unul dintre instrumentele prin care turismul local devine mai echitabil, mai competitiv și mai sustenabil pe toată perioada anului. APET consideră că România are potențial turistic în toate regiunile sale istorice, atât în plin sezon de vacanțe, cât și în extra sezon. Acest proiect își propune să contribuie, alături de alte inițiative, la schimbarea obiceiurilor de comportament și consum turistic prin popularizarea unor puncte de atracție care să invite la un turism bazat pe explorarea naturii, a istoriei și a culturii, dimensiuni care se adaugă nevoilor de divertisment și relaxare.