Potrivit cercetării, românii sunt de trei ori mai atenţi la conţinutul şi calitatea produselor alimentare achiziţionate, în special în ceea ce priveşte preparatele din carne.
De asemenea, peste 90% dintre cumpărători preferă preparatele din carne româneşti datorită unor factori precum preţul mai mic, calitatea mai mare, dar şi pentru că produsele autohtone sunt adaptate nevoilor consumatorului român şi valorifică ingrediente de provenienţa locală.
Conform sursei citate, cumpărătorii români preferă mezelurile tradiţionale, afumate cu fum natural, cu ingrediente proaspete şi de provenienţă autohtonă.
Printre factorii cei mai importanţi care contează atunci când achiziţionează un produs alimentar, 86% dintre cei intervievaţi mizează pe conţinutul de ingrediente naturale, să nu conţină coloranţi artificiali (69%), conservanţi (64%), îndulcitori artificiali (59%) sau aditivi (59%).
Studiul s-a desfăşurat pe un eşantion de 3.000 de repondenţi, cumpărători în magazine mixte şi supermarketuri, o atenţie deosebită fiind acordată familiilor cu copii care cumpără produse alimentare.
CarmOlimp este cel mai mare producător şi distribuitor de carne ambalată în atmosferă protectoare la gramaj fix din ţară.
În prezent, compania operează un număr de 50 magazine proprii şi peste 60 de unităţi în sistem franciză. Demarată în anul 1993 ca o afacere de familie, CarmOlimp dispune de una dintre cele mai moderne fabrici de mezeluri din România, cu o capacitate de producţie de peste 120 tone/zi.
Compania a înregistrat, în prima jumătate a anului în curs, afaceri de 14 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de perioada anterioara, şi îşi menţine previziunile privind atingerea, în 2012, a nivelului de 30 milioane de euro.
Sursa: Agerpres