90% din români achizionează materiale în vederea reamenajării unui spaţiu, potrivit unui studiu realizat de compania Proges. Astfel, majoritatea românilor aleg să îşi reamenajeze locuinţa în această perioadă de criză economică. „În acest sens, comportamentul este similar comportamentului consumatorului vest european, care, datorită actualului climat economic, petrece din ce în ce mai mult timp în propriul cămin, şi atuci se orientează către transformarea acestu
90% din români achizionează materiale în vederea reamenajării unui spaţiu, potrivit unui studiu realizat de compania Proges.
Astfel, majoritatea românilor aleg să îşi reamenajeze locuinţa în această perioadă de criză economică. „În acest sens, comportamentul este similar comportamentului consumatorului vest european, care, datorită actualului climat economic, petrece din ce în ce mai mult timp în propriul cămin, şi atuci se orientează către transformarea acestuia într-un spaţiu cât mai plăcut”, se arată în studiul Proges.
De asemenea, studiul arată că doar 9% din români aleg să achiziţioneze materiale pentru a amenaja o construcţie nouă.
Studiul anual a fost realizat în reţeaua de magazine Proges formată din 50 de locaţii în întreaga ţară, pe 50.231 de persoane. Metoda utilizată a fost ancheta pe baza de chestionar.
SURSA: Proges