Reprezentanții companiei Hidroelectrica au anunțat joi, 18 mai, că facturile pe luna decembrie vor începe să vină în perioada imediat următoare.

Informația momentului pentru români

„Este o lună (mai 2023 – n.red) în care s-au produs modificări legislative ale căror prevederi presupun update de soft, e vorba de implementarea prevederilor legii nr. 357/2022. Estimăm că de săptămâna viitoare am putea începe emiterea facturilor pentru luna decembrie”, a declarat, joi, Bogdan Buciu, consilier al președintelui directoratului Hidroelectrica.

Facturile de la Hidroelectrica pe luna noiembrie 2022 au început să fie emise din 2 mai.

Hidroelectrica a anunțat cu câteva luni în urmă că dacă suma de plată este prea mare, clienţii pot să achite factura și în rate. Pentru a beneficia de plata în rate, clienții trebuie să depună o cerere.

Cererea trebuie trimisă la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depusă în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central. Plata facturilor va fi făcută în maximum şase rate lunare.

Hidroelectrica are în prezent peste 500.000 de clienţi. Facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.

Hidroelectrica a început să emită facturile românilor

La începutul lunii aprilie, Hidroelectrica a anunțat că a început să emită facturile aferente lunii august 2022. De asemenea, reprezentanții companiei au scris într-o postare realizată pe Facebook că îi încurajează pe clienți să semnaleze eventualele neconformități constatate, astfel încât acestea să fie remediate.

Potrivit acestora, Hidroelectrica lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților.

„Hidroelectrica va emite facturile aferente lunii august 2022 începând de săptămâna viitoare (27-31 martie). Momentan compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme.

Menționăm că astfel de erori sunt inerente până la maturizarea completă a sistemului şi apelăm la înţelegere din partea clienților noştri şi îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia. Pentru sesizări legate de sold, compania a înființat special adresa de mail sold@hidroelectrica.ro”, au transmis reprezentanţii companiei Hidroelectrica, la începutul lunii aprilie.