După ce compania a avut probleme cu emiterea facturilor, acum furnizorul de energie electrică a anunțat că toate neregulile au fost rezolvate.
Enel România a început emiterea facturilor
Astfel, compania a anunțat că a reînceput emiterea facturilor de energie electrică.
„Am reînceput emiterea facturilor de energie electrică. Acestea urmează să ajungă la tine în perioada următoare, în cazul în care nu le-ai primit deja. Ne cerem scuze pentru întârziere și îți mulțumim pentru răbdare și înțelegere!.”, informează Enel România.
Enel a întârziat cu emiterea facturilor
În luna februarie, Enel România le-a transmis cliențiilor că vor întârzia cu emiterea facturilor aferente lunii ianuarie. Compania a dat vina atunci pe modificările legislative privind plafonarea prețurilor.
„Așa cum știi, cele mai recente modificări legislative în domeniul energiei, cu impact asupra modului de facturare a consumului tău de energie electrică și gaze naturale, au intrat în vigoare în a doua parte a lunii decembrie 2022.
În acest moment, noi, furnizorul tău de energie, continuăm să actualizăm sistemele noastre informatice, astfel încât să reflecte aceste modificări legislative. Acest lucru ne determină să emitem facturile aferente consumului tău de energie electrică și gaze naturale cu întârziere.
Ne cerem scuze pentru acest lucru, însă această activitate este necesară pentru a reflecta corect și complet măsurile legislative referitoare la plafonarea prețului la energie.
Noua legislație, intrată în vigoare începând cu data de 16 decembrie 2022, completează măsurile dedicate pieței energiei electrice și gazelor naturale prevăzute de O.U.G. nr. 27/2022 (cu modificările și completările ulterioare), aplicabile perioadei 16 decembrie 2022– 31 martie 2025.
În perioada 1 ianuarie 2023 – 31 martie 2025, toți clienții Enel Energie beneficiază de plafonarea prețului energiei electrice și gazelor naturale.
Noul pachet de măsuri de sprijin vine în completarea OUG 27/2022, modificată și completată ulterior prin Legea nr. 357/2022.”, a transmis Enel România în luna februarie.
Modalitățile de plată cu cardul de energie
Sunt trei modalități de plată cu cardul de energie: cu ajutorul postașului, la oficiul poştal sau online pe site-ul Poștei Române.
1. La orice subunitate a Poștei Române sau la poștașul care a sosit la domiciliul beneficiarului;
2. Se completează plata prin mandat poștal, către contul furnizorului de energie (ori al asociației de proprietari/locatari);
3. Se primește dovada plății, pe care este scrisă suma rămasă după efectuarea plății, valoarea plății/plăților efectuate și furnizorul/furnizorii către care s-a efectuat plata.