Magazinul, deschis în regim de franciză, va ocupa 85 de metri pătraţi. Valoarea investiției depășește 200.000 de euro. Aceasta este a doua încercare a Romaniţei Iovan de a vinde Escada în România, după ce în urmă cu cinci ani a trăit experienţa falimentului cu acest brand; primul Escada din țară a fost deschis în 2002, pe Calea Victoriei, dar în 2007 Iovan a preferat să închidă magazinul și să renunțe la contractul de franciză.

Firma Romanitza Con-Prest, care operează Casa de Modă Romanitza, a înregistrat în 2010 un profit net de aproximativ 28.500 de lei (aprox. 6.500 euro), la o cifră de afaceri de 1,9 milioane de lei (aprox. 437.000 euro).

Noul Escada se alătură, în complexul The Grand, altor branduri de lux precum Valentino, Louis Vuitton, Ermanno Scervino, Alfred Dunhill, Rolex, Davidoff, Saint Maurice, Vilebrequin, Sartoria, Man Undewear, Chateau, Elysee, Stefanel, Avant Premiere, Yokko şi altele.

Tot pe 1 martie, clubul brandurilor de lux mai câștigă un membru – românii vor putea cumpăra faimoasele haine în carouri şi din Bucureşti. Primul Burberry din țară se deschide, pe strada Luterană, în regim de franciză.