Televiziunea Romantica se licenţiază în România cu un program destinat audienţei feminine şi se poziţionează ca un competitor direct pentru Acasă TV. Noua televiziune dedicată telenovelelor va fi operată prin compania Romantica Television SRL, înfiinţată în februarie 2007. Acţionarii acesteia sunt Global Video Media SA (13%), Realitatea Media SA (36%) – firme controlate de Sorin Ovidiu Vântu şi Zonemedia Broadcasting Ltd. (51%), actualul producător din Marea Brit
Televiziunea Romantica se licenţiază în România cu un program destinat audienţei feminine şi se poziţionează ca un competitor direct pentru Acasă TV.
Noua televiziune dedicată telenovelelor va fi operată prin compania Romantica Television SRL, înfiinţată în februarie 2007. Acţionarii acesteia sunt Global Video Media SA (13%), Realitatea Media SA (36%) – firme controlate de Sorin Ovidiu Vântu şi Zonemedia Broadcasting Ltd. (51%), actualul producător din Marea Britanie al canalului. Managementul va fi asigurat de o echipă de la Realitatea Media, cu Teo Trandafir în calitate de director general şi Mădălina Rădulescu, director executiv. Rădulescu a fost producător general în Pro TV până în 2007 şi manager de proiect pentru Antena 3.
Investiţia britanico-română va fi condusă de un consiliu de administraţie din care fac parte, printre alţii, Dorian Ciubuc, directorul general al Zone Media România, distribuitorul local pentru cablu şi DTH al programului Romantica. Televiziunea va fi lansată pe 25 martie, cu şase ore locale pe zi, la care se adaugă un program original de patru ore de telenovele, achiziţionate de partenerul britanic. Romantica va investi în programe şi producţii proprii, colaborând cu producători celebri ca Valeriu Lazarov („Surprize, Surprize“ – TVR) şi Adela Harnagea („La urgenţă“ – TVR). Investiţia pentru lansare este de un milion de euro, iar în primul an cheltuielile operaţionale sunt estimate la şapte milioane de euro.