eMAG a dezvăluit astăzi câteva cifre interesante despre vânzări, dar și despre livrările prin sistemul easybox. Compania a anunțat și care a fost comanda cea mai valoroasă livrată la unul punctele de ridicare easybox.
Cea mai valoroasă comandă efectuată la eMag, cu livrare la easybox, în acest an, a fost de 13.000 lei, iar clientul care a cumpărat cel mai mult a plătit în total 50.000 lei, se arată într-un comunicat al retailerului online.
Potrivit sursei citate, jumătate dintre comenzile cu livrare la easybox sunt ridicate în intervalul orar 12:00 – 18:00, iar 85% dintre acestea sunt ridicate în 24 de ore de la momentul finalizării comenzii.
Comanda cea mai valoroasă livrată la unul punctele de ridicare easybox a fost, în acest an, de 13.000 lei, în timp ce recordul pentru cel mai scurt timp petrecut de o comandă în sertarul easybox a fost de 55 de secunde.
De asemenea, clientul care a cumpărat cel mai mult a plătit în total 50.000 lei, în timp ce clientul de top a avut nu mai puţin de 200 de comenzi în ultimele 12 luni, în medie patru comenzi pe săptămână, cu livrare la easybox.
La nivelul Capitalei, datele eMag arată că unul din cinci clienţi a preferat modalitatea de livrare la easybox.
„Pe lângă comoditatea şi uşurinţa de utilizare pe care o oferă clienţilor, easybox-urile au şi o componentă ecologică. Potrivit studiilor, ridicarea unui colet prin intermediul easybox-ului reduce consumul de dioxid de carbon cu cel puţin 20,5% faţă de metoda tradiţională de livrare a coletului prin intermediul serviciilor de curierat. Astfel, în loc să facă 50 de drumuri pentru 50 de colete, o maşină care livrează la easybox va face unul singur. La easybox pot fi comandate toate produsele de dimensiuni mici şi medii vândute de eMAG sau de partenerii eligibili”, se menţionează în comunicatul retailerului.
Printre cele mai populare categorii de produse livrate la easybox se află: scutece şi accesorii pentru bebeluşi (15.000 de bucăţi), Telefoane mobile şi accesorii (13.000), Periferice pentru PC şi laptopuri (10.000), Detergenţi şi produse de curăţenie (8.000) şi Periuţe de dinţi electrice (5.000).
Totodată, topul celor mai populare produse livrate prin intermediul aceluiaşi serviciu cuprinde: tigăi Tefal, cafeaua boabe Lavazza, brăţările de fitness Xiaomi, scutecele Pampers sau detergentul capsule Ariel 3 în 1 PODS.
eMAG a lansat easybox în noiembrie 2018, iar anul acesta compania are în plan să ajungă la 300 de lockere până pe 15 noiembrie, de Black Friday, şi la 1.000 până la finalului lui 2020.