Soția Miliardarului Ferrari, O Prezență Surprinzătoare pe Străzile Bucureștiului cu o Dacie

Romina Gingașu este originară din România. Ea l-a întâlnit pe Piero Ferrari în Monte Carlo, în timp ce lucra la Bombardier. Aceasta este o companie specializată în vânzarea de avioane private.

Gingașu a absolvit Academia Tehnică Militară.

Ea a fost atrasă de personalitatea lui Ferrari și de stilul său de viață diferit. În ciuda diferenței semnificative de vârstă, cuplul și-a construit o viață împreună.

Aceasta este caracterizată de modestie și normalitate.

Dedicație pentru România și investiții imobiliare

Cu toate că locuiesc în Italia, Romina și Piero Ferrari vizitează frecvent România. Aici, Gingașu a investit în imobiliare de lux atât în țară, cât și în străinătate.

Aceste vizite reflectă o atracție profundă față de țara natală a Rominei. Totodată, și o dorință de a menține legături strânse cu rădăcinile sale românești.

Romina Gingașu a declarat că, în ciuda averii și a vieții de lux pe care o duce alături de soțul ei, cuplul preferă să păstreze un stil de viață normal și echilibrat.

Deși au acces la cele mai luxoase vehicule din lume, aleg să exploreze Bucureștiul cu o mașină Dacia, simbolizând astfel o abordare modestă și pragmatică a vieții.

O Lecție de umilință și simplitate

Povestea lui Romina Gingașu și a lui Piero Ferrari este o ilustrare vie a faptului că adevărata valoare și fericire nu rezidă în bunurile materiale, ci în simplitate, moderație și în păstrarea legăturii cu rădăcinile și valorile personale.

Alegerea lor de a se plimba cu o Dacie pe străzile Bucureștiului este un simbol al acestui mesaj puternic.

romina gingasu, pierro ferrari
SURSA FOTO: GSP.ro

Cine este Romina Gingasu

Romina Mirela Gingașu s-a născut pe 9 august 1992. Ea este căsătorită cu Piero Ferrari din 24 iulie 2021.

Originară din București, România, Romina a absolvit în 2016 specializarea ‘Inginerie a Motoarelor de Aeronave’.

Totul în cadrul Academiei Tehnice Militare din București. Aceasta este o instituție de învățământ superior din România care oferă educație tehnică și științifică pentru ofițeri militari și studenți civili.

În paralel, a lucrat pentru Evo Jet Services ca agent special de manipulare. Mai precis, pentru jete private și misiuni de cargo militar.

În 2016, a început să lucreze pentru biroul reprezentativ Bombardier Business Aircraft din Monaco. A ocupat funcția de Manager de Vânzări.

Ea a fost responsabilă cu conducerea echipei de vânzări și asigurarea eficienței comercializării produselor și serviciilor companiei către clienți.

Romina l-a întâlnit pe Piero Ferrari reprezentând Bombardier în timpul Grand Prix-ului de la Monza din 2016, la terminalul privat de aviație al Aeroportului Linate din Milano.

Romina și Piero Ferrari sunt împreună din 2017 și locuiesc în Maranello, Italia

În prezent, ea este membră a Fundației ‘Centro Dino Ferrari’. Centro Dino Ferrari (CDF) este un centru de cercetare situat la Universitatea din Milano, Italia, și este un centru de vârf în cercetarea tulburărilor neuromusculare.

Centrul a fost fondat în 1987 de Enzo Ferrari, după moartea fiului său, Dino.

Pe lângă activitatea profesională, Romina Gingașu este implicată în mai multe inițiative de afaceri, inclusiv în domeniul imobiliar și al gestionării investițiilor.

Este, de asemenea, cunoscută pentru activitatea sa filantropică[5], în special în domeniile educației și egalității de gen, colaborând cu UN-Women.

Cine este Piero Ferrari

Piero Ferrari, născut pe 22 mai 1945 ca Piero Lardi și mai târziu cunoscut ca Piero Lardi Ferrari, este un om de afaceri miliardar italian și o personalitate marcantă în lumea sporturilor.

El este al doilea și singurul fiu în viață al legendarului Enzo Ferrari, fondatorul companiei de automobile Ferrari.

Piero Ferrari deține 10.23% din acțiunile Ferrari și este vicepreședintele companiei. De asemenea, el deține o participație de 13.2% în Grupul Ferretti.

În septembrie 2023, averea sa netă era estimată la 6.4 miliarde de dolari SUA​​.

Fiul lui Enzo Ferrari și al amantei sale, Lina Lardi, Piero Ferrari a avut un parcurs de viață neobișnuit.
Născut într-o perioadă în care divorțul era ilegal în Italia, Piero nu a fost recunoscut ca membru al familiei Ferrari până la moartea soției înstrăinate a lui Enzo, Laura, în 1978. Ulterior, în 1990, și-a schimbat legal numele din Piero Lardi Ferrari în Piero Ferrari​​.

Crescut în Modena, Italia, Piero Ferrari și-a dezvoltat pasiunea pentru mecanică încă din copilărie, petrecându-și timpul într-un atelier de reparații biciclete aproape de casa mamei sale. În 1964, a obținut un diploma de liceu în mecanică la Institutul Tehnic Fermo Corni din Modena​​.

Cariera lui în cadrul Ferrari

Cariera sa la Ferrari a început în 1969, când a lucrat inițial ca traducător de limba engleză pentru tatăl său.

În anii 1970, a fost angajat oficial ca supervizor tehnic, având sarcina de a lista, descrie și arhiva componentele defecte sau ineficiente ale mașinilor.

Unul dintre primele sale proiecte a fost transferul schițelor și pieselor Dino 196 către departamentul GT, acționând ca punte între divizia de mașini de stradă și cea de curse, experiență care i-a oferit cunoștințe valoroase despre dinamica operațională a fabricii​​.

În 1974, Piero a fost transferat la echipa de Formula 1, unde a lucrat ca co-organizator, asistând directorii sportivi Luca Cordero di Montezemolo și Daniele Audetto. La mijlocul anilor ’80, a devenit supervizor al producției de mașini de stradă, unde a contribuit la dezvoltarea conceptelor pentru modelele Ferrari F40, Ferrari F50 și LaFerrari​​.

După moartea lui Enzo Ferrari în 1988, Piero a devenit unicul moștenitor al familiei Ferrari, moștenind 10% din acțiunile companiei și devenind proprietarul Circuitului Fiorano.

În 1989, a fost numit vicepreședinte de către atunci președintele Ferrari, Vittorio Ghidella​​.

Această biografie arată că, deși Piero Ferrari a moștenit o poziție privilegiată și un nume renumit, el a lucrat intens pentru a-și clădi propriul drum și a contribui la evoluția companiei Ferrari.

Cariera sa a fost marcată de o combinație de pasiune pentru automobile și dedicație față de inovație și excelență.