Rompetrol deschide prima benzinărie Litro

Rompetrol a deschis prima benzinărie sub noul brand Litro, pe A2. Acesta nu va înlocui brandul grupului, ci va reprezenta benzinăria de tip premium.Primele două staţii de distribuţie carburanţi purtând marca Litro au fost deschise la km 139 pe autostrada A2, pe fiecare sens de mers. Valoarea totală a investiţiei este de 7 milioane dolari, adică 3,5 milioane pentru fiecare benzinărie în parte. La finele lunii octombrie se vor mai construi două benzinării "gemene" la km 88 al acelea

Rompetrol a deschis prima benzinărie sub noul brand Litro, pe A2. Acesta nu va înlocui brandul grupului, ci va reprezenta benzinăria de tip premium.

Primele două staţii de distribuţie carburanţi purtând marca Litro au fost deschise la km 139 pe autostrada A2, pe fiecare sens de mers. Valoarea totală a investiţiei este de 7 milioane dolari, adică 3,5 milioane pentru fiecare benzinărie în parte. La finele lunii octombrie se vor mai construi două benzinării „gemene” la km 88 al aceleaşi autostrăzi.

Directorul pe retail, Titov Buzescu, susţine că noul brand nu va înlocui brandul numelui companiei, care este deja cunoscut şi care ar valora circa 100 milioane dolari la ora actuală. Doar anumite benzinării vor fi rebranduite, în principal acolo unde este un spaţiu mai mare. De asemenea, nu toate benzinăriile noi, ce vor fi deschise în viitor, vor purta marca Litro. Se intenţionează ca doar 7-8% din benzinării să poarte această marcă.

Benzinăria Litro este una de tip premium, realizată astfel încât să corespundă cu exigenţele clienţilor Europa de Vest. Astfel, se găsesc toate servicile din lanţul Rompetrol (Fill and Go, restaurant, spălătorie auto), dar şi servicii noi, precum internet wireless cu acces nelimitat, echipamente de reducere a consumului de energie, a emisiilor de noxe şi a vaporilor de benzină.

Conceptul a fost realizat de Saffron, care mai lucrează pe plan internaţional cu Apple, Nokia şi Nike. Lucrul la realizarea conceptului a durat doi ani şi a costat 1-1,3 milioane euro. Benzinăria a fost construită în 77 de zile de Rominserv, o companie din cadrul grupului Rompetrol. Designul este modern, însemnul inspiră simplitate, fluenţă, dinamism. Interesant este faptul că, în afară de gri deschis, benzinăria nu are nu culoare predominantă. Culoarea siglelor luminoase se modifică, trecând prin aproape tot spectrul de culori, efectul dorit de cei care au realizat conceptul fiind observat foarte bine pe timp de noapte, după cum se poate observa în galeria foto de mai jos.

Deşi lansarea vine la scurt timp după instalarea noii conduceri kazahe, ideea nu a fost kazahă. Proiectul a fost iniţiat de echipa lui Dinu Patriciu în urmă cu doi ani, iar kazahii au fost de acord cu continuarea proiectului. Deşi este un brand premium, preţurile de referinţă la carburanţi sunt aceleaşi ca în staţiile Rompetrol. Aceeaşi politică a fost aplicată şi la preţurile din magazin.

La pompă se găsesc aceiaşi carburanţi ca în celelalte staţii Rompetrol, adică gama Efix şi Alto. Benzinării Litro vor fi deschise şi în afara ţării.