Romstal, crestere de 40% in 2006

Grupul Romstal a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de peste 310 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de 2005 si un profit operational de 22,5 milioane de euro, in crestere cu peste 30% fata de anul precedent, se arata intr-un comunicat al companiei. Cifra de afaceri a grupului pe plan national a atins 140 milioane de euro, cu 30% mai mult decat in anul 2005, in timp ce veniturile pe plan international au depasit 200 de milioane de euro si au cunoscut o crestere asemanatoare. Ma

Grupul Romstal a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de peste 310 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de 2005 si un profit operational de 22,5 milioane de euro, in crestere cu peste 30% fata de anul precedent, se arata intr-un comunicat al companiei. Cifra de afaceri a grupului pe plan national a atins 140 milioane de euro, cu 30% mai mult decat in anul 2005, in timp ce veniturile pe plan international au depasit 200 de milioane de euro si au cunoscut o crestere asemanatoare.

Materialele electrice pentru instalatii au fost produsele Romstal cu cele mai mari vanzari, acestea inregistrand in 2006 si o crestere de 239% fata de 2005.  

Anul trecut grupul a deschis sapte noi centre in Romania, trei in Ucraina, doua in Republica Moldova si unul in Italia, investind peste 36 de milioane de euro in dezvoltarea capacitatilor de depozitare, expozitie si distributie.

  

 

“Performantele financiare ale companiei Romstal s-au incadrat in previziunile noastre. Am continuat si in 2006 sa ne construim o baza solida de evolutie pe o piata in continua dezvoltare. Ne dorim sa pastram acelasi trend ascendent si in perioada urmatoare, urmand liniile conturate in strategia de dezvoltare a companiei”, Ovidiu Henter, a declarat directorul general executiv Romstal.

Grupul Romstal cuprinde companiile Romstal, Valrom Industrie, Valplast Industrie, Belform Prod, Dezim Development, IOS Software Solutions, Central Service Instal, Autoklass Center si City Garden Distribution.   

“Fiecare dintre companiile existente in componenta grupului s-a dezvoltat in ritm accelerat si in anul 2006. Factorii cresterii din acest an au fost determinati de diversificarea gamelor de produse, pe de o parte, dar si de investitiile permanente”, a adaugat Henter.  

Grupul Romstal este prezent in Romania, Republica Moldova, Ucraina si Italia.

 

In 2006, compania Romstal a fost inclusa in  “Top 50 al celor mai valoroase branduri romanesti”, realizat de revista Business Week si in “Top 100 al firmelor romanesti pentru care sa lucrezi”, realizat de revista Capital.

Sursa: Capital 25 Aprilie 2007