Cifra de afaceri a companiei Romsys pentru anul trecut a fost de 42 de milioane de euro, asigurând Romsys un loc în top 3 integratori de sistem din România.
„În 2010 a trebuit să ne dovedim flexibilitatea și capacitatea de a-i susține pe clienți, atunci când au avut nevoie, pentru a-şi eficientiza operațiunile și pentru a profita de oportunitățile pieței. Pe plan intern, am consolidat echipa şi am numit în pozițiile cheie oameni noi, cu o viziune și o abordare nouă,” a declarat Horațiu Berdilă, CEO Romsys.
Activitatea Romsys pe segmentul financiar-bancar a înregistrat o creștere de peste 34 %, în principal pe baza activității de optimizare a sistemelor informatice bancare și de instalare sau întreținere a rețelelor de automate bancare. De asemenea, creșterea ratei de absorbție a fondurilor europene la nivelul întregii economii și aplicarea cu strictețe a normelor Uniunii Europene cu privire la sistemele de management electronic integrat al organizațiilor din sectorul public au oferit oportunitatea primelor proiecte din surse europene derulate de către Romsys.
Pe fondul creșterilor înregistrate de Romsys în 2010, compania s-a concentrat și pe creșterea și dezvoltarea echipei, care a ajuns la 340 de specialiști, certificați pentru utilizarea celor mai noi și performante tehnologii. Romsys și-a continuat din acest punct de vedere creșterea organică, și are la ora actuală una dintre cele mai puternice echipe de specialiști SAP, continuând să investească în pregătirea personalului prin sesiuni de specializare în domenii precum comunicațiile sau sistemele de securitate.
Printre proiectele importante în care Romsys a fost implicat în anul 2010 se numără cel de implementare a serviciilor de e-guvernare pentru Oficiul Național al Registrului Comerțului, primul proiect realizat de Romsys pe fonduri europene; proiectele din sectorul financiar – bancar și cel al asigurărilor precum: ATM-uri pentru ING Bank, instalarea unui sistem informatic bazat pe servere Oracle Exadata la Unicredit-Țiriac Bank, extinderea funcționalităților bazei de date CEDAM pentru Consiliul de Supraveghere a Asigurărilor precum și extinderea rețelei de telemedicină de urgență prin conectarea a 16 puncte medicale la spitalul clinic de urgență Floreasca.
”Pentru anul în curs ne-am fixat ca obiectiv creșterea cotei de piață prin consolidarea și dezvoltarea competențelor și prin orientarea spre solutii noi, de tip managementul performanței și analiză. Lucrăm deja în această direcție iar climatul economic general, maturitatea echipei, precum și revenirea treptată a investițiilor din domeniul IT ne vor susține cu siguranță în atingerea acestor obiective,” a mai declarat Horațiu Berdilă.