Romtelecom a inaugurat, marti un nou Call Center in Brasov, dedicat companiilor mici si mijlocii, se arata intr-un comunicat al operatorului de telefonie.Compania a investit peste un million de euro in Call Center-ul care va promova la nivel national serviciile comerciale ale Romtelecom, atat pentru clienţii existenti, cat si pentru cei noi. Call Center-ul a devenit operational in august. Call Center-ul are rolul de a promova serviciile companiei, de a le oferi clientilor suportul necesar pentr
Romtelecom a inaugurat, marti un nou Call Center in Brasov, dedicat companiilor mici si mijlocii, se arata intr-un comunicat al operatorului de telefonie.
Compania a investit peste un million de euro in Call Center-ul care va promova la nivel national serviciile comerciale ale Romtelecom, atat pentru clienţii existenti, cat si pentru cei noi. Call Center-ul a devenit operational in august. Call Center-ul are rolul de a promova serviciile companiei, de a le oferi clientilor suportul necesar pentru a alege cele mai potrivite solutii de comunicatii, precum si de a ii ajuta sa achizitioneze servicii aditionale printr-un simplu apel.
„Este pentru prima data cand Romtelecom actioneaza proactiv pentru a raspunde nevoilor clientilor sai si merge direct catre acestia cu ofertele sale, in loc sa astepte ca ei să vina catre companie. Agentii nostri vor monitoriza de asemenea si procesul de instalare a serviciilor si vor anunta clientii asupra stadiului cererilor lor. Rezultatele pe care le-am inregistrat pana acum ne arata ca ne indreptam in directia buna,” a spus Yorgos Ioannidis, directorul general al Romtelecom.
Piata generala de business adresata de agentii Call Center-ului este estimata la aproximativ 250.000 de companii active.
„Clientii companii au nevoie de cele mai bune servicii si produse, precum si de un sistem de customer care performant, din partea noastra, a furnizorului, iar in ultimul an si jumatate am facut toate eforturile sa raspundem acestor cerinte.
Interactiunea cu clientii este de importanta capitala in cazul companiilor care-si bazeaza dezvoltarea pe serviciile de comunicatii. Anul trecut am micsorat timpul de raspuns in call center-ele dedicate clientilor companii la aproximativ 20 de secunde. Avem o oferta foarte generoasa, lansand aproape 20 de produse pentru clientii companii numai in 2008,” a spus George Makowski, directorul executiv comercial pentru segmentul business.
Potrivit companiei, Romtelecom este acum lider pe piata accesului la Internet fix de banda larga pentru segmentul business, cu peste 100.000 de clienti Clicknet Business.
Sursa: Romtelecom