Compania Romtelecom a lansat trei pachete de solutii integrate pentru comunicare, dedicate firmelor mici si mijlocii, care contin o conexiune la Internet de mare viteza si echipamente terminale.
Cele trei pachete, denumite My Office, sunt proiectate in functie de necesitatile diferitelor etape de dezvoltare in care se afla o afacere.
My Office 1 este gandit pentru afacerile aflate la inceputul activitatii, cu pana la opt angajati. Acesta contine o centrala, trei telefoane si un fax, pretul pachetului fiind de 218 euro.
My Office 2 este destinat afacerilor in dezvoltare, ale caror necesitati de comunicare au crescut, incluzand o centrala, cinci telefoane si un fax. Pretul pachetului este de 261 euro.
Al treilea pachet este recomandat companiilor cu pana la 16 angajati si cu un volum mai mare de trafic. Pachetul contine o centrala, un telefon cu handsfree, sase telefoane si un fax la pretul de de 409 euro.
Pentru inceput, cele trei pachete My Office sunt oferite numai in Bucuresti, urmand ca pana la sfarsitul anului compania sa extinda numarul spatiilor dedicate afacerilor mici si mijlocii in reteaua sa nationala de magazine.
RomTelecom este cel mai important operator de telefonie fixa, cu aproape patru milioane de linii in exploatare.
Sursa: Romtelecom, 08 iunie 2006