Romtelecom, cel mai mare furnizor de telefonie fixă din România, a primit un premiu internaţional pentru cel mai bun serviciu de tipul 118, recent lansat de companie.

118.932, noul număr pentru serviciul „Informaţii Numere Clienţi”, implementat de Romtelecom pentru a se alinia planului de numerotaţie pentru astfel de servicii armonizat cu piaţa europeană a fost desemnat  „Cel mai bun Serviciu de Informaţii Numere Clienţi” din Europa.

Premiile 118, sunt oferite de 118tracker.com, cel mai mare organizator de evenimente de acest gen, recunoscut de Asociaţia Industriei de Directoare de Informaţii şi Cautări Asociate (EIDQ). La eveniment au participat peste 50 de companii din întreaga lume care oferă servicii de tipul 118xyz. 

Noul număr implementat de Romtelecom a fost alocat de către Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii, în concordanţă cu legislaţia privind utilizarea numerelor naţionale scurte pentru servicii armonizate. Până la 28 noiembrie 2009, 1931 va fi folosit în paralel cu noul număr, 118.932. După această dată, Serviciul Informaţii numere clienţi va putea fi apelat doar la numărul 118.932.

SURSA: Romtelecom