Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixă din România, a deschis astăzi un nou concept de magazin în Bucureşti, zona Vitan, unde clienţi pot testa direct toate serviciile Romtelecom şi Cosmote. Noul magazin lansat în Bucureşti pune la dispoziţia vizitatorilor mai multe facilităţi, sporind nivelul de interactiune oferit prin intermediul zonei multimedia şi a celei demo, unde toate serviciile Romtelecom şi Cosmote pot fi testate direct, permitând astfel o experienţ
Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixă din România, a deschis astăzi un nou concept de magazin în Bucureşti, zona Vitan, unde clienţi pot testa direct toate serviciile Romtelecom şi Cosmote.
Noul magazin lansat în Bucureşti pune la dispoziţia vizitatorilor mai multe facilităţi, sporind nivelul de interactiune oferit prin intermediul zonei multimedia şi a celei demo, unde toate serviciile Romtelecom şi Cosmote pot fi testate direct, permitând astfel o experienţă imediată şi autentică.
Zona de consultanţă este concepută astfel încât să ofere vizitatorilor informaţii personalizate despre servicii, produse şi promoţii, precum şi despre optimizarea facturii.
„Prin deschiderea acestor noi magazine, mergem mai departe cu strategia noastră de a testa metode alternative de comercializare a serviciilor Romtelecom, de a veni cu noi variante de prezentare a acestora în faţa clienţilor noştri. În aprilie vom avea deschise patru astfel de magazine, două în Bucureşti, unul la Constanţa şi unul la Brăila, ” a declarat Yorgos Ioannidis, directorul general Romtelecom.
Parte a aceleiaşi strategii a fost deschiderea a trei chioşcuri în centre comerciale din Bucureşti şi Cluj anul trecut. Noul concept de magazine este aliniat cu poziţionarea de furnizor de divertisment a companiei şi are la bază standarde de mercantizare aplicate la nivelul Deutsche Telekom.
SURSA: Romtelecom