Call center-ul se va adresa în special clienţilor companii din România, dar şi celor din străinătate, pe termenu lung obiectivul fiind de a funcţiona după un orar 24/7.
“Romtelecom are o experienţă îndelungată în administrarea de call center-e de business, de aceea acest nou domeniu de activitate a fost un pas natural pentru a servi mai bine şi mai complet afacerile româneşti. Am ales Bacău pentru că răspundea mai multor cerințe-cheie, printre care aceea de a fi centru universitar, asigurând astfel personal cu un grad înalt de pregătire”, a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, segment business, Romtelecom.
Romtelecom operează call center-ul folosindu-şi experienţa extinsă din acest domeniu – aplicând procesele şi software-ul care şi-au dovedit deja eficienţa în cadrul activităţii companiei. Managerii Romtelecom vor administra operaţiunile din cadrul call center-ului, inclusiv cele de training pentru agenţi, în timp ce o companie separată va asigura personalul necesar, în funcţie de contractele în derulare.
“Modelul de business pentru această activitate necesită o mare flexibilitate şi dimensionarea forţei de muncă în concordanţă cu contractele derulate la un anumit moment. De aceea am preferat să organizăm această activitate într-o entitate separată, care poate opera mai bine şi mai rapid pe acest model de afaceri, asigurând nivelele înalte de productivitate şi competitivitate de care este nevoie pe piaţa de externalizare a proceselor de business; în cazul Romtelecom vorbim în special de servicii de call-center şi back-office”, a adăugat George Makowski.
Romtelecom garantează calitatea serviciului livrat şi securitatea datelor clienţilor business care folosesc aceste servicii pentru afacerile lor (poate fi o colaborare punctuală pentru un proiect sau poate fi una continuă – ca, spre exemplu, servicii de suport pentru diverse produse şi servicii).
Call-center-ul a funcţionat până acum ca proiect pilot, având la acest moment câteva zeci de angajaţi.