Abonaţii Romtelecom pot opta, din luna iunie, pentru primirea facturii pentru serviciile companiei doar in variantă electronică, renunţând la cea pe hârtie, se arată într-un comunicat al operatorului.
Clienţii companiei puteau vizualiza factura online încă de acum doi ani.
Facturile electronice ajung la clienţi, la cerere, prin intermediul aplicaţiei MyAccount, disponibilă pentru toţi clienţii.
Fiecare client va fi anunţat prin e-mail şi/sau SMS de emiterea facturii sale. Toţi clienţii cu acces la Internet vor putea să-şi acceseze contul în deplină siguranţă, cu ajutorul parolei, pe site-ul Romtelecom, şi vor putea să-şi descarce pe loc factura electronică. Toate facturile descărcate au valoare fiscală şi sunt autorizate pentru a fi folosite în evidenţele contabile, eliminându-se astfel necesitatea arhivării fizice.
Care sunt avantajele
Un cont MyAccount pentru clienţii rezidenţiali se poate crea în câteva minute, cu ajutorul câtorva date de autentificare şi a unei adrese de e-mail valide. În cazul clienţilor companii crearea unui cont MyAccount se face apelând 1930 (apel gratuit în reţeaua Romtelecom).
După logare, MyAccount oferă şi alte facilităţi, precum vizualizarea gratuită a facturilor din ultimele 6 luni sau situaţia plăţilor. Clienţii rezidenţiali au şi posibilitatea de a achita online factura Romtelecom prin MyAccount.
Aplicaţia oferă şi detalii suplimentare cu privire la semnătura electronică. În acest fel, clienţii pot primi direct facturile, reducând perioada de expediere şi eliminând riscul apariţiei oricăror întârzieri.Romtelecom este cel mai mare operator local de telefonie fixă, cu circa 2,7 milioane de linii în administrare.
SURSA: Romtelecom