Romtelecom lansează serviciul Managed Desktop, un produs de administrare a sistemelor de calcul şi a echipamentelor periferice din cadrul companiilor. De asemenea, compania introduce un nou serviciu de voce, Micropayment.
Managed Desktop presupune mentenanţa sau administrarea calculatoarelor de tip desktop sau laptop şi a echipamentelor de birou, cum ar fi imprimante multifuncţionale, proiectoare şi altele, prin intervenţii la sediul clientului sau de la distanţă şi suport prin telefon (helpdesk). Serviciul poate fi achiziţionat în 3 tipuri de abonamente, Silver, Gold şi Platinum, ce cuprind, lunar, 10, 25 sau un număr nelimitat de intervenţii de la distanţă plus o intervenţie la faţa locului în cazul abonamentului Platinum, la preţuri începând de la 39,99 euro, fără TVA. Intervenţiile lunare suplimentare se plătesc separat. Managed Desktop se adresează tuturor clienţilor companii ai Romtelecom care pot apela 24 de ore din 24 şi 7 zile din 7 numărul gratuit (TelVerde) 0800800833 pentru a-şi înregistra solicitarea.
Din această săptămână, clienţii companii au la dispoziţie şi serviciul Micropayment, care permite utilizatorilor săi să-şi facă abonamente la diverse servicii sau publicaţii printr-un simplu apel telefonic către anumite numere de forma 0903 xxx xxx. Tarifele pentru aceste apeluri variază între 3 şi 25 euro, fără TVA, în funcţie de valoarea abonamentului solicitat. Numerele de telefon care fac parte din serviciul Micropayment pot fi achiziţionate prin abonament Romtelecom de către clienţii companii şi sunt funcţionale la nivel naţional, cu acces exclusiv din reţeaua Romtelecom. Serviciul se oferă pe bază de abonament lunar şi permite în plus înregistrarea unor mesaje de întampinare, prin care clientul deţinător îşi poate promova serviciile oferite.