Procesul de selecție a fost unul complex, implicând numeroase etape și a beneficiat de suport din parteaGrupurilor.
Selecția serviciilor de creație a inclus unele dintre cele mai importante agenții de pe piața românească, care și-au demonstrat abilitățile, bazându-se atât pe criterii tehnice, cât și financiare. Prin urmare, serviciile de creație vor fi preluate de GMP. Agenția s-a clasat prima, în funcție de următoarele criterii: abordare strategică și creativă, răspuns rapid și eficiență. GMP va furniza servicii de advertising standard (strategie, creație, servicii clienți, producție de advertising) pentru întreg portofoliul de branduri al companiilor,pentru o perioadă de doi ani.

Pentru serviciile media, cele mai importante cinci companii din industrie din punct de vedere a veniturilor s-au calificat în procesul de selecție. Agenția selectată a fost Media Investment, ca urmare a evaluării strategiei media, a instrumentelor și metodelor propuse, precum și a prețurilor. Media Investment se va ocupa de servicii media și de planificare pentru grupul de companii Cosmote și Romtelecom, pentru următorii doi ani.