Romtelecom şi Cosmote România vor avea, din toamnă, noi denumiri comerciale asociate cu Deutsche Telekom, urmând să demareze procesul de adoptare a brandului Telekom, au anunţat, vineri, cele două companii într-un comunicat de presă.
'Romtelecom şi Cosmote România vor avea noi denumiri comerciale asociate cu Deutsche Telekom, care vor fi comunicate la momentul oportun, după finalizarea tuturor procedurilor legale. Numele şi identităţile comerciale ale companiilor Germanos Telecom România, Sunlight România Filiala Bucureşti, NextGen şi Telemobil nu vor fi schimbate', precizează sursele citate.
Continuitatea serviciilor nu va fi afectată în niciun fel, iar serviciile şi produsele existente, fie mobile sau fixe, atât pentru clienţii rezidenţiali, cât şi de business, vor rămâne neschimbate. În plus, odată ce noul brand 'T' va fi lansat, clienţii Romtelecom şi Cosmote România vor beneficia de noi oferte şi promoţii.
În data de 30 aprilie 2014, Adunarea Generală Extraordinare a Acţionarilor OTE a decis ca ambele companii, care sunt controlate de OTE Group şi în care Deutsche Telekom deţine o cotă de 40%, să demareze procesul de adoptare a brandului Telekom, etapă care se va finaliza în toamna acestui an.
Rebrandingul este un proces multilateral, îndreptându-se către schimbarea completă a identităţii de marcă într-un nou brand global. Aceasta implică aspecte precum un nou design al magazinelor, lansarea de noi produse şi servicii inovatoare, campanii de comunicare, prezenţă online comună şi multe altele.
Conform datelor oficiale, profitul Deutsche Telekom, cea mai mare companie de telecomunicaţii din Europa, a scăzut cu 3,9% în primul trimestru din 2014, pe fondul majorării cheltuielilor în SUA.
În perioada ianuarie – martie 2014, profitul înainte de dobânzi, taxe, depreciere şi amortizare (EBITDA) a ajuns la 4,12 miliarde de euro (5,7 miliarde de dolari), în timp ce analiştii se aşteptau la un câştig de 4,12 miliarde de euro.
Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piaţa românească de telecomunicaţii, Romtelecom oferă, în prezent, o gamă completă de servicii de comunicare şi divertisment pentru toate nevoile unei gospodării, cu pachete personalizate de televiziune, internet şi voce.
La finalul primului trimestru al anului în curs, Romtelecom avea peste 4,84 milioane de abonamente în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă şi voce, precum şi soluţii complexe de business ICT.
Cosmote România este divizia locală a Cosmote Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 15,6 milioane de clienţi. Compania avea, la 31 decembrie 2013, aproximativ 6,1 milioane de clienţi.
AGERPRES