Romtelecom Dolce şi NextGen vor transmite în direct, începând cu 26 august, 112 meciuri din UEFA Champions League prin canalul Dolce Sport, conform unui anunţ al operatorului de telefonie. Romtelecom a obţinut dreptul pentru transmiterea exclusivă a meciurilor care compun al doilea pachet de drepturi de televizare. Pachetul include meciurile live, rezumatele meciurilor şi o emisiune saptămânală de analiză a etapei, precum şi drepturile de transmisie a partidelor prin internet
Romtelecom Dolce şi NextGen vor transmite în direct, începând cu 26 august, 112 meciuri din UEFA Champions League prin canalul Dolce Sport, conform unui anunţ al operatorului de telefonie.
Romtelecom a obţinut dreptul pentru transmiterea exclusivă a meciurilor care compun al doilea pachet de drepturi de televizare. Pachetul include meciurile live, rezumatele meciurilor şi o emisiune saptămânală de analiză a etapei, precum şi drepturile de transmisie a partidelor prin internet, la adresa www.romtelecom.ro.
Canalul DOLCE SPORT va fi disponibil pe platformele DOLCE (DTH si IPTV) şi NextGen.
„Dorim să oferim celor peste un milion de clienţi ai noştri un beneficiu suplimentar prin adăugarea canalului Dolce Sport la pachetele Dolce şi NextGen, fără ca aceştia să plătească ceva în plus la abonamentul actual. Cu lansarea canalului Dolce Sport Romtelecom face un nou pas în implementarea strategiei sale de pozitionare ca furnizor preferat de entertainment pe piaţa românească, după lansarea serviciilor IPTV Dolce Interactiv şi a pachetului de programe HD,” a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie şi Dezvoltarea Afacerii.
Celelalte 34 de meciuri ale UEFA Champions League, care nu fac parte din pachetul preluat de Romtelecom, vor fi prezentate în reluare pe acelaşi canal, pe lângă transmiterea lor în direct pe programele TVR. Achiziţionarea acestor drepturi de transmisie a UEFA Champions League pentru două sezoane, 2010/2011 şi 2011/2012, este parte din strategia Romtelecom de a oferi cât mai mult conţinut exclusiv şi de înaltă calitate clienţilor săi.
UEFA Champions League este cea mai populară competiţie europeană inter-cluburi, obţinând de fiecare dată audienţe imense.
Serviciul de televiziune Dolce a depăşit în prezent 900.000 de clienţi, atraşi în aproximativ trei ani de la lansare, în timp ce NextGen a atins peste 160.000 de clienţi, atraşi în mai puţin de doi ani de la lansare.
SURSA: Romtelecom