Veniturile Romtelecom au crescut, în trimestrul trei al anului 2008, cu 2,1% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului 2007.
Compania a reuşit să menţină baza de clienţi de telefonie fixă relativ stabilă şi să continue să crească pe noile segmente de servicii (broadband, date şi TV), compensând astfel declinul serviciilor tradiţionale de telefonie.
Veniturile din serviciile de date (ADSL, VPN şi alte servicii de bandă largă) au continuat să crească pe parcursul celui de-al treilea trimestru din 2008 (+53%), comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior.
La finalul lunii septembrie 2008, s-a menţinut creşterea solidă atât în privinţa liniilor ADSL, care au ajuns la 567.000 (+135% comparativ cu anul anterior) cât şi pentru clienţii de televiziune digitală al căror număr a atins 559.000 (+108% comparativ cu anul anterior).
Serviciile de voce ale Romtelecom au înregistrat de asemenea o creştere semnificativă a traficului, în mod special a celui naţional, respectiv de 27% în trimestrul trei 2008 faţă de aceeaşi perioadă din 2007.
Romtelecom a înregistrat o uşoară pierdere a numărului de linii de telefonie fixă la final de septembrie 2007, de aproximativ 1,6% pe parcursul unui an, în comparaţie cu scăderea de 17% înregistrată în anul precedent (din 2006 în 2007).
Compania a reuşit astfel să păstreze numărul de linii fixe la aproape trei milioane.
Sursa: Romtelecom