Rosa Clarà, investiţie de 500.000 euro în primul său boutique de rochii de mireasă de lux

Rosa Clarà a deschis la finele lunii noiembrie primul boutique de rochii de mireasa din Romania, in zona Piata Unirii din Bucuresti. Magazinul este deschis in sistem de franciza si a abosrbit o investitie de 500.000 de euro. Franciza Rosa Clara, una dintre cele mai cunoscute marci de rochii de mireasa de lux din lume, este adusa in Romania de compania Glam Brides, detinuta in parti egale de catre Adriana Andronescu si Alina Stancu. Reprezentantii companiei au anuntat ca au in plan deschi

Rosa Clarà a deschis la finele lunii noiembrie primul boutique de rochii de mireasa din Romania, in zona Piata Unirii din Bucuresti. Magazinul este deschis in sistem de franciza si a abosrbit o investitie de 500.000 de euro.

Franciza Rosa Clara, una dintre cele mai cunoscute marci de rochii de mireasa de lux din lume, este adusa in Romania de compania Glam Brides, detinuta in parti egale de catre Adriana Andronescu si Alina Stancu. Reprezentantii companiei au anuntat ca au in plan deschiderea a inca trei boutique-uri pe piata autohtona in urmatorii ani.

„Investitia totala necesara pentru deschiderea magazinului din Bucuresti va ajunge la aproape 500.000 euro, dupa ce toate detaliile vor fi finalizate”, a declarat Adriana Andronescu. „Ne-am dorit foarte mult sa punem la dispozitia romancelor care apreciaza un brand de forta in lumea modei internationale un boutique de lux care comercializeaza, pe langa colectiile proprii Rosa Clara, si colectii exclusive ale lui Karl Lagerfeld sau Christian Lacroix”, a mai adaugat aceasta.

Principala conditie pusa de francizor pentru deschiderea unui boutique Rosa Clarà a fost un spatiu de minim 150 metri patrati, situat in zona zero a Capitalei.

„A contat foarte tare si faptul ca Romania are foarte mult potential de crestere in aceasta zona si ca ne putem extinde rapid in toata tara”, mai spune Adriana Andronescu.

Rosa Clarà detine boutique-uri exclusive in Spania, Marea Britanie, Portugalia, Belgia, Mexic si Panama si este prezent prin puncte de vanzare in peste 20 de tari din Europa, Asia si America.

Sursa: Rosa Clarà