Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), împreună cu Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) şi operatorul de telefonie mobilă Vodafone, anunţă participanţii la trafic că, începând de luni, 13 mai, ora 9.00, lansează serviciul prin care încasarea tarifului de utilizare a reţelei de drumuri naţionale din România pentru clienţii Vodafone, se realizează prin SMS.
În vederea achiziţionării prin SMS a rovinietei, solicitantul (client cu abonament Vodafone sau client cartelă preplătiă) va transmite, la numărul 7500, numărul de înmatriculare al vehiculului şi categoria rovinietei, corespunzătoare tipului vehiculului (de exemplu, B54AJV A), după care va primi un mesaj SMS prin care va fi informat că rovinieta va fi emisă cu datele furnizate. De asemenea, i se vor comunica costurile aferente (rovinietă şi tranzacţie).
Pentru a confirma emiterea rovinietei trebuie transmis, la acelaşi număr de telefon, un nou SMS cu textul ‘DA’, după care solicitantul va primi un SMS de confirmare, iar din acel moment va fi tarifat cu suma corespunzătoare rovinietei alese, precizează un comunicat CNADNR, remis vineri AGERPRES.
Dacă solicitantul nu cunoaşte sau nu este sigur de categoria rovinietei ce trebuie achiziţionată, poate obţine informaţia transmiţând la numărul 7500 în reţeaua Vodafone, prin SMS, textul ‘INFO’ (tarif 5 eurocenţi/SMS trimis).
Pentru alte informaţii şi detalii, clienţii Vodafone pot apela numărul de telefon 1761 (tarif normal în reţeaua Vodafone), de luni până joi (8.30 – 16.30) şi vineri în intervalul orar 8.30 – 14.00.
Numărul de telefon 1761 este unic, atât pentru clienţii Vodafone, cât şi pentru clienţii Orange, operatori de telefonie mobilă cu care CNADNR a încheiat convenţii referitoare la încasarea tarifului de utilizare a reţelei de drumuri naţionale din România, prin intermediul serviciului de mesaje scurte – SMS.
Clienţii Orange dispun de această facilitate, apelând numărul de telefon 7500, din data de 5 decembrie 2012.