Debenhams, unul dintre cele mai mari branduri fashion din lume, a agreat cu Grupul RTC acordarea drepturilor de franciza pentru încă 11 ţări din Europa Centrală şi de Est. RTC Holding operează brandul Debenhams din 2007, deţinând francizele pentru România, Republica Moldova şi Bulgaria, unde are până în acest moment şapte magazine. 100 de magazine şi rulaj de 500 milioane de euro Odata cu obţinerea noilor drepturi de franciză, RTC îşi extinde prezenţa la nivel regional.
Debenhams, unul dintre cele mai mari branduri fashion din lume, a agreat cu Grupul RTC acordarea drepturilor de franciza pentru încă 11 ţări din Europa Centrală şi de Est.
RTC Holding operează brandul Debenhams din 2007, deţinând francizele pentru România, Republica Moldova şi Bulgaria, unde are până în acest moment şapte magazine.
100 de magazine şi rulaj de 500 milioane de euro
Odata cu obţinerea noilor drepturi de franciză, RTC îşi extinde prezenţa la nivel regional. Octavian Radu, preşedintele Grupului RTC, mizează astfel pe 100 de magazine în 10 ani şi afaceri de jumătate de miliard de euro.
“De 20 de ani, RTC-ul s-a concentrat pe extinderea businessului în România. Extinderea regională a fost permanent o temă, dar niciodata nu am avut un “cal troian” aşa bun ca acum: franciza Debenhams. Sperăm ca în 10 ani să avem peste 100 de magazine Debenhams operate de noi şi să generăm rulaje de peste jumătate de miliard de euro. Şi sper, de asemenea, ca şi celelalte divizii ale RTC să urmeze capului de pod deschis de noi prin magazinele Debenhams “, a afirmat Radu.
5 magazine în 2010
Intrarea brandului pe cele 11 noi pieţe se va face pe măsura ce se identifică proiectele comerciale potrivite sa gazduiască magazinele Debenhams: suprafeţe uşor accesibile, de aproximativ 2.000 mp.
“În principiu vom intra în mall-uri pentru că ele ne asigură atât traficul, cât şi destinaţia de cumpărături. Debenhams îsi găseşte locul în centre comerciale, zone dedicate de shopping”, a afirmat şi Ramona Stănciulescu, CEO-ul Rafar, divizia de fashion a RTC. “Suntem deja în negociere cu mai mulţi proprietari de astfel de locaţii, astfel încât anul acesta am putea deschide primele 3-5 magazine noi, cu o dinamică mult mai mare în anii urmatori”, a mai adăugat aceasta.
”Motivul pentru care am decis să acordam drepturile de franciză pentru 11 ţări Grupului RTC este acela că partenerul nostru din România a dezvoltat un business bine condus, cu o creştere foarte bună într-o perioadă scurtă de timp şi este plasat ideal pentru expansiune regională ”, a declarat la rândul lui Francis McAuley, International Director Debenhams.
În România, Grupul RTC se afla între primii 5 operatori de francize fashion din punct de vedere al numărului de magazine.