RTC a preluat integral franciza Debenhams în România

Grupul RTC a devenit proprietarul companiei Fashion Retail Group (FRG), ce detine franciza pentru Romania, Bulgaria si Republica Moldova pentru brandul britanic Debenhams, informeaza un comunicat RTC. In schimbul actiunilor reprezentand 100% din capitalul social al FRG, RTC va renunta la pachetul de 40% din capitalul social al companiei AAV Group, care detine, de anul trecut, drepturile de franciza pentru Esprit, Springfield si Women’Secret. In urma schimbului de actiuni, dr

Grupul
RTC a devenit proprietarul companiei Fashion Retail Group (FRG), ce detine
franciza pentru Romania, Bulgaria si Republica Moldova pentru brandul britanic
Debenhams, informeaza un comunicat RTC.

In
schimbul actiunilor reprezentand 100% din capitalul social al FRG, RTC va
renunta la pachetul de 40% din capitalul social al companiei AAV Group, care detine,
de anul trecut, drepturile de franciza pentru Esprit, Springfield si Women’Secret. In urma schimbului
de actiuni, drepturile de franciza Debenhams (operata de FRG) intra 100% in
proprietatea grupului RTC, in timp ce Vicentiu Zorzolan, care pana acum avea 60%
din AAV Group, devine proprietar integral al drepturilor de utilizare a
brandurilor in franciza ale AAV Group.

Octavian
Radu, presedintele grupului RTC, a declarat ca retailul va fi motorul de
crestere a grupului RTC in urmatorii 10 ani si ca va investi mai mult de 25 de
milioane de euro in urmatorii trei ani in dezvoltarea Debenhams. Radu a anuntat
ca RTC se afla in discutii avansate cu alte trei marci de fashion iar acestea
vor fi aduse in Romania
incepand cu primavara anului 2008.

RTC
Holding isi propune sa dezvolte reteaua Debenhams cu pana la 10 magazine in urmatorii
trei ani, suprafata de vanzare a a acestora urmand sa ajunga la 23.000 de metri
patrati. Planurile de extindere includ noi magazine in Bucuresti si in alte
orase mari ale tarii si, in perspectiva, in afara Romaniei.

Vicentiu
Zorzolan intentioneaza sa investeasca peste 10 milioane in dezvoltarea
francizelor pe care le detine, astfel incat in urmatorii 3 ani numarul
magazinelor Esprit, Springfield si Women’Secret sa ajunga la aproximativ 40, cu
o suprafata de vanzare de peste 20.000 mp si o cifra de afaceri care sa
depaseasca 80 de milioane euro in 2010. Rulajul estimat pentru 2008 este de 20
milioane euro.

Sursa: RTC

Data: 22 Noiembrie 2007