Grupul RTC lanseaza prin noua sa divizie, Sebra, primul brand din industria ospitalitatii: Cup&Cino. Debutul francizei Cup&Cino pe piata locala are loc prin deschiderea primei cafenele de tip shop-in-shop in cadrul Diverta Magheru, in spatiul fostului magazin universal Eva. Aceasta a atras o investitie de 70.000 de euro.
Brandul Cup&Cino vine insotit de doua concepte diferite: Coffe House si Shop-in-Shop. Pentru anul in curs RTC isi propune sa deschida inca 2 locatii Cup&Cino de tip shop-in-shop, dintre care una in cadrul magazinului Diverta situat in Plazza Romania si una in cadrul magazinului Debenhams din Mall Vitan. Cafenelele de tip shop-in-shop vor avea o suprafata de aproximativ 40-50 metri patrati. De asemenea, grupul RTC va inagura pana la finele anului in curs si 4 locatii Cup&Cino de tipul Coffe House care vor fi operate de divizia Sebra si vor avea locatii individuale. Una dintre aceasta va fi situata in cadrul Fashion House Outlet Center si va avea o suprafata de 190 metri patrati. O alta locatie Cup&Cino Coffe House se va afla in locul fostei Diverta Scala si va avea o suprafata de 250 metri patrati.
In acest an suprafata totala a locatiile Cup&Cino va ajunge pana la 750 metri patrati. RTC va duce franciza Cup&Cino si in afara Capitalei, prima fiind inaugurata in Timisoara pana la finele lui 2008. De asemenea, in acest an ar putea fi inaugurata si prima cafenea de acest tip in cadrul mall-ului dezvoltat de Anchor in Republica Moldova.
Pentru anul in curs RTC a programat o investitie totala de 1 milion de euro in toate cele 7 locatii Cup&Cino, la care se adauga si taxa de franciza. De asemenea, compania se asteapta la o cifra de afaceri de 2 milioane de euro in primul an de la lansarea primul brand din industria ospitalitatii. Investitia necesara pentru o cafenea Cup&Cino este de 1.500 de euro pe metru patrat.
Pentru anul 2009 grupul RTC are in plan dezvoltarea retelei Cup&Cino pana la 70 de locatii de tip shop-in-shop si 3-4 locatii de tip Cofee House. Investitia totala se va ridica astfel pana la aproximativ 2,4 milioane de euro. Tot in 2009 RTC planuieste sa cumpere franciza Cup&Cino si pentru piata din Bulgaria.
Franzica Cup&Cino a luat nastere in 1995 in Germania si este prezenta in 13 tari din intreaga lume.
Divizia Sebra din cadrul Grupului RTC vizeaza si intrarea pe segmentul de distributie de vinuri, mancare, condimente si ceaiuri, de o calitate superioara.