Ca urmare a acestei tranzacţii, valoarea companiei StyleHaul va creşte la 151,4 milioane de dolari, potrivit variety.com.

Totodată, RTL Group va investi o sumă de 20 de milioane de dolari într-un plan de dezvoltare a operaţiunilor StyleHaul.

Prin această tranzacţie, care este de aşteptat să fie finalizată până la sfârşitul lunii noiembrie, RTL Group îşi va creşte de la 22,3% la 93,6% participaţia în cadrul companiei StyleHaul. Potrivit termenilor negociaţi, RTL are posibilitatea să cumpere şi restul acţiunilor în această companie, care sunt deţinute de managementul StyleHaul şi de angajaţi.

În 2013, RTL Group a investit 6 milioane de dolari în compania StyleHaul, care deţine cea mai mare reţea de modă, frumuseţe şi stil de viaţă de pe platforma online YouTube, conform propriului site.

Compania StyleHaul are sediul central la Los Angeles şi birouri în Chicago, New York şi Londra. Reţeaua StyleHaul însumează peste 4.900 de creatori de conţinut şi curatori, din peste 62 de ţări şi are 199 de milioane de abonaţi. Totodată, reţeaua de canale StyleHaul atrage peste 60 de milioane de vizitatori unici în fiecare lună.

Recent, StyleHaul a lansat programe originale, prin intermediul unui parteneriat cu compania FremantleMedia, între acestea numărându-se talk show-ul "The Crew".

RTL Group, una dintre cele mai importante companii de media europene, deţine în prezent 53 de televiziuni şi 28 de radiouri în 12 ţări. Pachetul majoritar de acţiuni în cadrul RTL este deţinut de compania germană Bertelsmann, unul dintre cele mai importante grupuri media din lume.