Între 26 august şi 7 septembrie se desfăşoară în capitala Rusiei un eveniment al industriei auto care, de la un an la altul, devine tot mai important. Renault, Mitsubishi şi Citroën au venit cu premiere mondiale. Ritmul galopant de creştere a pieţei din Rusia, dar mai ales dimensiunile impresionante ale acesteia au făcut din expoziţia auto de la Moscova un eveniment de la care nici un mare producător auto mondial nu îşi poate permite să lipsească. Pentru prima dată în ist
Între 26 august şi 7 septembrie se desfăşoară în capitala Rusiei un eveniment al industriei auto care, de la un an la altul, devine tot mai important. Renault, Mitsubishi şi Citroën au venit cu premiere mondiale.
Ritmul galopant de creştere a pieţei din Rusia, dar mai ales dimensiunile impresionante ale acesteia au făcut din expoziţia auto de la Moscova un eveniment de la care nici un mare producător auto mondial nu îşi poate permite să lipsească. Pentru prima dată în istoria marelui stat de la răsărit, un salon auto durează nu mai puţin de 13 zile, iar numărul companiilor participante va depăşi 1.000. De altfel, graţie acestor cifre, expoziţia a fost inclusă în categoria „A“, alături de saloane auto cu renume, precum cele din Geneva, Paris, Detroit sau Frankfurt. Această recunoaştere şi interesul tot mai mare al companiilor auto vin şi ca urmare a estimărilor privind evoluţia pieţei de autovehicule din Rusia. Conform datelor furnizate de Asociaţia Producătorilor de Automobile din această ţară privind vånzările pe semestrul I 2008, peste un milion de maşini au fost comercializate în perioada ianuarie-iunie din anul în curs. Pentru întregul an, prognozele arată vånzări de peste 3,3 milioane de unităţi. În primul semestru, cele mai våndute modele de autoturisme în Rusia au fost, în ordine, Ford Focus, Chevrolet Lacetti, Renault Logan, Hyundai Accent şi Mitsubishi Lancer.