În timpul unui zbor, o fetiţă şi-a pierdut portofelul, iar pentru recuperarea lui, compania aeriană i-a perceput o taxă de 10 euro. Aceasă taxă este cu atât mai surprinzătoare cu cât, Emma Lally, cea care a pierdut portofelul, are doar 9 ani. "Este de-a dreptul uimitor cum cineva trebuie să plătească pentru a recupera ceva care-i aparţine", spune tatăl fetiţei. Compania aeriană low-cost argumentează această taxă ca făcând parte din cheltuielile de administrare, iar
În timpul unui zbor, o fetiţă şi-a pierdut portofelul, iar pentru recuperarea lui, compania aeriană i-a perceput o taxă de 10 euro.
Aceasă taxă este cu atât mai surprinzătoare cu cât, Emma Lally, cea care a pierdut portofelul, are doar 9 ani.
„Este de-a dreptul uimitor cum cineva trebuie să plătească pentru a recupera ceva care-i aparţine”, spune tatăl fetiţei.
Compania aeriană low-cost argumentează această taxă ca făcând parte din cheltuielile de administrare, iar banii intră în bugetul serviciului Greencap, cel care s-a ocupat şi până acum de gestionarea obiectelor pierdute. Procedura este aceeaşi: dacă pierdeţi un obiect, nu-l puteţi recupera decât dacă plătiţi o taxă de 10 euro.
SURSA: e24