Reprezentanții companiei irlandeze au anunțat că estimează să transporte, în perioada octombrie 2014 – martie 2015, cu 2,2 milioane de pasageri mai mult decât a estimat anterior, potrivit Bloomberg şi Reuters. Acest lucru îi va permite să-şi îmbunătăţească prognoza privind profitul său după taxe la 750 – 770 de milioane de euro (936 – 961 milioane de dolari), comparativ cu 620 – 650 milioane de euro anunţat anterior.
În anul financiar ce se va încheia la 31 martie 2015, Ryanair se aşteaptă să transporte 89 de milioane de pasageri, faţă de 82 de milioane în perioada similară a anului trecut. Majorarea vine după ce campania de imagine prin care operatorul vrea să arate că este mai apropiat de nevoile clienţilor a înregistrat succes. De asemenea, grupul irlandez a lansat un nou produs care permite clienţilor să-şi schimbe gratuit rezervările.
Conform acelorași surse, în perioada aprilie – septembrie 2014, numărul de pasageri a crescut cu 4%, iar profitul după taxe a urcat cu 32%, la 795 de milioane de euro. Ryanair intenţionează să-şi majoreze cota de piaţă prin reducerea cu până la 5% a biletelor în iarnă şi cu 10% în primele trei luni din 2015.