Noul magazin Carrefour Express Angst , situat în Piaţa Domenii din Bucureşti, are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 390 de metri pătraţi şi circa 4.000 de produse, dintre care 700 de articole Carrefour.
Parteneriatul este o premieră în retailul românesc: ”Începem o etapă nouă în planul de expansiune în România. Carrefour Angst Domenii este primul magazin en detail, cu preponderenţă alimentar, în franciză şi suntem mândri să fim primii care o fac, aşa cum am fost şi în 2001, primii care au propus hipermarketul în România; e foarte clar că avem încredere în această țară”, comentează Francais Melchior de Polignac, directorul Carrefour România, parteneriatul cu Angst.
Polignac a mai anunțat că, în următoarele trei luni, Carrefour mai deschide încă trei hipermarketuri – în Bucureşti – luni (17 octombrie), în centrul comercial Colosseum, la Botoșani şi la Deva -, plus opt supermarketuri Carrefour Market.
Dar parteneriatul franco-român, primul de acest tip în România, nu reprezintă doar un nou pas în strategia multiformat a grupului Carrefour la nivel internațional, ci este unul reciproc avantajos. ”A fost o negociere lungă, pornită în urmă cu un an, și parteneriatul de acest gen e ceea ce ar trebui făcut de orice compnaie românească. (…) Antreprenorii noștri au ideea aia preconcepută că pot să reușească și singuri. Greșit. Am nevoie d eputerea lor de negociere… Eu supraviețuiesc, ei sunt la expansiune. Sunt oportunist și rămân oportunist. Dec„t să declar răbzoi, mai bine mă aliez”, spune Sorin Minea, proprietarul Angst.
Angst operează, în prezent, o rețea de 24 de magazine și urmează să mai deschidă încă trei până la sfârșitul anului.
Întrebat dacă şi alţi retaileri ar putea deschide prin franciză Carrefour Express, Melchior de Polignac s-a limitat să declare: "Să facem totul pe rând, etapă cu etapă".

În prezent, grupul Carrefour operează, în România, 39 de supermarketuri, plus 23 de hipermarketuri și un magazin de proximitate.