Ashton Kutcher şi Mila Kunis au lansat propriul brand de vin, Quarantine Wine, ale cărui vânzări vor fi destinate în totalitate finanţării unor programe de ajutorare şi organizaţii de binefacere care luptă pentru a contracara efectele geneate de criza noului coronavirus.

25 de dolari sicla

Soiul de struguri ales de celebrul cuplu de actori este Pinot Noir cultivat în statul Oregon, din nordul Californiei, iar Quarantine Wine se vinde online la preţul de 50 de dolari pentru două sticle, atrăgând deja atenţia unor celebrităţi precum Ariana Grande.

Vin de binefacere

„100 % din încasările acestui vin sunt destinate organizaţiilor de binefacere (…), care desfăşoară o muncă incredibilă în aceste vremuri fără precedent. Sperăm să vă bucuraţi de acest vin la fel de mult ca şi noi şi nu îţi putem mulţumi îndeajuns pentru sprijinul tău”, notează cuplul hollywoodian în nota de descriere a produsului.

Șpriț online

Ashton Kutcher şi Mila Kunis au lansat iniţiativa pe Instagram, într-un videoclip în care cei doi actori prezintă brandul Quarantine Wine şi îi invită pe cumpărători să-şi împărtăşească propriile experienţe de degustare şi să „ciocnească” un pahar în cadrul unor apeluri video cu prietenii lor.

Pentru nefericiți

Organizaţiile de binefacere vor folosi fondurile astfel obţinute pentru a oferi alimente familiilor nevoiaşe, pentru achiziţionarea de echipamente de protecţie în beneficiul angajaţilor din domeniul medical şi pentru a ajuta micile afaceri să îşi revină după această criză, a explicat Ashton Kutcher.

Cu dedicație

Eticheta fiecărei sticle include un spaţiu alb, pentru ca fiecare cumpărător să scrie mesajul pe care îl doreşte, iar acestea vor putea fi apoi distribuite pe reţelele de socializare.