Noua echipă îi include pe Matt Komorowski şi Ganna Yevtushenko, care vor coordona vânzările şi, respectiv, activităţile de business development. Cu ajutorul noii conduceri, compania va pune accent pe inovaţie şi pe interacţiunea cu consumatorii, retailerii, partenerii din domeniul bancar şi operatorii de reţele mobile.
“Europa Centrala şi de Est a înregistrat o creştere imensă a comerţului electronic în ultimii câţiva ani. Credem că instrumentele şi opţiunile oferite de PayPal generează valoare atât pentru comercianţi, cât şi pentru consumatori. Una dintre priorităţile pentru regiune va fi reprezentată de comerţul transfrontalier, care reprezintă deja 25% din volumul total de plăţi procesate la nivel global. Procentajul este chiar mai mare la nivelul CEE”, a spus Damien Perillat. “PayPal va ajuta retailerii să acceseze comerţul multi-channel. Mediul mobil este cheia, într-o perioadă în care limitele dintre online şi offline se estompează tot mai mult”, a adăugat el.
Soluţii mobile
PayPal a lansat aplicaţii mobile în peste jumătate din pieţele din Europa, un produs de plăţi express “Express Checkout” şi o librărie de plăţi mobile pentru developeri. Utilizatorii folosesc funcţionalităţile mobile în moduri diferite, motiv pentru care PayPal lansează produse care se pliază pe cererile consumatorilor. În următorii ani, noul management va pune accentul pe încheierea de parteneriate cu operatorii locali de reţele mobile, aplicaţii, dezvoltatori şi platforme. Până la sfârşitul anului, PayPal estimează că va procesa un volum total de plăţi mobile de 10 miliarde de dolari, în creştere cu 150% comparativ cu 2011.
Comerţul transfrontalier
PayPal a simplificat în mod radical complexitatea comerţului transfrontalier prin administrarea unei game variate de plăţi şi prin oferirea de noi standarde de securitate. În prezent, PayPal este disponibil în 190 de ţări şi 25 de valute.
Abordare locală
Având în vedere că membrii noi echipe de management provin din pieţe diferite ale CEE, PayPal va aduce know-how-ul şi soluţiile globale la dispoziţia partenerilor locali. În plus, PayPal va ajuta companiile financiare să facă mai rapid transferul către online şi pe comercianţi să îşi majoreze ratele de conversie şi să crească vânzările, oferindu-le acces imediat la milioane de clienţi din CEE şi din afara acestei regiuni.
PayPal a încheiat trimestrul al treilea al anului curent cu rezultate foarte bune, numărul de conturi înregistrate crescând la 117.4M (+14% comparativ cu aceeaşi perioada din 2011), în timp ce veniturile au crescut cu 23% comparativ cu 2011 şi volumul total net al plăţilor (TPV) a ajuns la 35.2 miliarde dolari (+20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut).