Sub conceptul de “energie pentru creativi”, Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012 este un eveniment complex care plasează spectacolul vizionării celor mai bune reclame din toată lumea, alimentat de concerte, mini-evenimente și concursuri de creativitate. 8 ore, 290 de reclame din toată lumea, record de reclame românești selectate – 13 și aproximativ 10.000 de persoane așteptate în toată țara sunt coordonatele principale ale evenimentului devenit deja tradiție.
“Ediția din acest an vine cu o surpriză de proporții și, în același timp, cu o onoare pentru advertising-ul românesc, esența întregii selecții fiind redată de spotul iqads.ro “Gelozia” care deschide evenimentul.  Selecția din 2012 văzută în toată lumea cuprinde 13 reclame românești, cea mai mare expunere de până acum, iar Jean Marie Boursicot va fi prezent la București să ne explice cum s-a produs această îndrăgostire de publicitatea românească.”, afirmă Dan Chișu, producătorul evenimentului.
Biletele sunt disponibile începând cu data de 21 mai pe ticketfan.ro și biletoo.ro, în rețeaua de magazine Flanco, la Sala Palatului, în magazinul Unirea la parter și în librăria Anthony Frost prețurile fiind, în funcție de categorie, de 40 lei, 60 lei, 70 lei.