Brandul de lux, cu un istoric din 1998, rămâne fidel unor principii puternice, întregul proces de creație al noilor verighete fiind axat în jurul ideilor de familie și divin. Fiecare verighetă a fost gândită ca alegerea pentru o viață a celor care își leagă destinele prin iubire, în fața lui Dumnezeu, și încep întemeierea unei familii.

Printre motivele centrale ale verighetelor făurite de maeștri bijutieri ai Atelierelor Sabion din Târgu Mureș se numără hora, inima, soarele și alte 5 elemente tradiționale captivante, care vor fi dezvăluite treptat, în campania de prezentare a colecției. Modelele colecției Festin sunt realizate din aur galben și alb, iar pentru redarea cât mai intensă a motivului simbolic al fiecărui model a fost utilizat emailul negru.

De unde a pornit inspirația de a crea verighete cu motive tradiționale?

Sabion este un brand cunoscut pentru realizarea manuală a bijuteriilor în ateliere proprii, precum și pentru accentul pus pe povestea pe care fiecare piesă fină o poate transmite. Dintre toate darurile posibile, bijuteriile sunt cele capabile să redea din generație în generație emoțiile trăite în cele mai importante momente ale vieții – iar căsătoria este, poate, cel mai important dintre acestea. Acest lucru este observabil și statistic- de la începutul acestui an, cele mai vândute bijuterii ale Casei de Bijuterii Sabion au fost verighetele, cu un procent de  40% din total.

Noua colecție s-a născut din dorința de a readuce în fața cuplurilor anumite motive tradiționale și elemente divine, în contextul sesizării unui interes crescând printre clienți pentru valorile autentice care stau la originea sufletului românesc.

Colecția Festin este, în primul rând, o manifestare spirituală autentică. Cuvântul-cheie de la care procesul de creație a început rămâne și de această dată „familia”: fiecare verighetă înfățișează motive tradiționale sau simboluri spirituale care trimit la autenticitatea românească. Modelele transmit câte o poveste proprie, care îi așteaptă pe cei îndrăgostiți să se identifice cu ea și să o adapteze, în continuare, poveștii lor de viață. Dorim să binecuvântăm crearea noilor familii, care să cunoască prosperitatea, fertilitatea și avuția interioară. Am descris colecția ca ie a trecutului și prezentului pentru că ea leagă simbolistica tradițională de actualitatea vremurilor noastre, cele în care omul are nevoie, poate mai mult ca niciodată, de binecuvântarea divină”, ne spune Claudiu Bologa, C.E.O SABION ELEN.

Compusă din 8 modele deosebite, colecția Festin este disponibilă momentan exclusiv online, pe site-ul casei de bijuterii: www.sabion.ro/colectia-festin, primul model prezentat fiind Hora.

Despre Casa de Bijuterii Sabion

Casa de Bijuterii Sabion se definește ca afacere românească de familie, cu tradiție, brand lansat din 1998. Sediul, precum și atelierele de creație și producție se află în Târgu Mureș. Brandul susține realizarea manuală a bijuteriilor la nivel de artă și comercializarea acestora cu ajutorul unei echipe de profesioniști formată din peste 40 de bijutieri și peste 60 de consilieri specializați.

Sabion acoperă plaja națională a comerțului de bijuterii, piesele brandului putând fi achiziționate atât din magazinele proprii cât și din magazinele comercianților parteneri. Activează pe piață cu locații de lux, cel mai important fiind magazinul situat în inima capitalei, Galeriile Sabion, locație creată de către artiștii Sabion, câștigătoare a premiului ”Cel mai frumos magazin din lume într-un centru commercial” în cadrul competiției A.R.E. Design Awards din 2011 și 2013, desfășurată la Las Vegas.

Costurile bijuteriilor la comandă realizate de Casa de Bijuterii Sabion variază între 1.000 și 35.000 de lei, în funcție de grandoarea și complexitatea modelului. Cele mai scumpe verighete din gama de bijuterii Sabion rămân modelele din aur de 18 karate și tantal, unice pe piața internațională, cel mai scump model comercializat online costând 15.110 lei. Prețurile bijuteriilor din portofoliul Sabion variază între 125 lei (piercing) și 30.000 euro (bijuterii complexe cu pietre prețioase deosebite, realizate manual).

În completarea procentului de 40%, reprezentat de verighete, 15% dintre bijuteriile Sabion achiziționate în acest an au fost cercei, inclusiv cercei pentru copii, 25% dintre achiziții sunt reprezentate de inele iar brățările, seturile de bijuterii, butonii pentru bărbați și alte accesorii se încadrează în restul de 20%. 6 din 10 cupluri preferă verighetele din aur de 14 karate iar restul aleg verighete din aur de 18 karate sau din alte metale prețioase precum tantalul sau platina.

Vezi colecția Festin pe: https://sabion.ro/colectia-festin/