De la mijlocul lunii septembrie 2009, Sagit Tzur Lahav este noul Chief Operating Officer McCann Erickson România. Sagit s-a alăturat echipei McCann după ce a ocupat anterior timp de patru ani poziţia de Vicepreşedinte Marketing Tnuva România.

Sagit Tzur Lahav şi-a început cariera în urmă cu 12 ani la Tnuva Israel – cea mai mare companie din Israel ce oferă o gamă largă produse alimentare, şi a deţinut multiple poziţii în cadrul departamentului de marketing. A ocupat apoi timp de 4 ani poziţia de vice-preşedinte de marketing Tnuva România, perioadă în care a lansat compania Tnuva şi brandurile sale în ţara noastră. La numai doi ani de la lansare, Tnuva a reuşit să ocupe locul 3 pe piaţa de produse lactate din România şi să aibă o notorietate de 80% în rândul consumatorilor.

Împreună cu McCann Erickson, Tnuva a câştigat aurul la Effie 2008 pentru campania de lansare a brandului în România.

„Filozofia grupului nostru de comunicare este de a ne reinventa permanent pentru a reuşi să ne menţinem pe poziţia de lider al pieţei. Suntem dedicaţi creşterii afacerii clienţilor noştri, aşa că venim acum şi adăugăm în managementul agenţiei o altă poveste de succes şi în acelaşi timp competenţe din partea clientului, pentru a reuşi să le înţelegem şi mai bine businessul. Ne întărim structura internă pentru a le oferi clienţilor cele mai performante servicii de comunicare de pe piaţă” – Bogdan Enoiu, Managing Director McCann Erickson România.

„Sunt foarte încântată să mă alătur echipei McCann Erickson. Am lucrat cu ei doi ani de zile, perioadă în care le-am fost client şi în care am fost permanent pe aceeaşi lungime de undă. Colaborarea de acum este una firească pentru mine”, a declarat Sagit Tzur Lahav.

„Suntem acum în echipă completă: eu voi fi în continuare la cârma agenţiei, ajutat de Sagit pe parte operaţională, de Adrian Boţan pe creaţie şi de Mihai Trandafir pe media. Cu Silviu Şefer la marketing experienţial, Bogdana Butnar la interactive şi Imola Zoltan la PR, conducem un grup de comunicare solid, care livrează clienţilor servicii de comunicare integrate la cele mai înalte standarde. Rolul lui Sagit va fi de a facilita şi crea sinergii puternice între departamentele şi companiile din cadrul grupului” – Bogdan Enoiu.

McCann Erickson România este agenţia care contribuie cel mai mult la creşterea afacerilor clienţilor săi, consolidând dezvoltarea pe termen lung a brandurilor, conform AdMarket 2008. Agenţia se ghidează după principiul fondatorului său, Harry McCann: “O agenţie se dezvoltă mai repede dacă se concentrează mai degrabă pe creşterea business-ului clienţilor decât a propriului business”.

Astfel, McCann Erickson are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: The Coca-Cola Company se afla în portofoliul agentiei din 1993, Nestlé de 13 ani, Connex/Vodafone – 11 ani, L’Oréal -10 ani, GM-Opel – 8 ani, MasterCard Europe –  9 ani, Cadbury Romania (Kandia-Excelent) – 5 ani.

McCann Erickson este singura agenţie de publicitate din ţara noastră care a câştigat de două ori consecutiv titlul de “Agenţia Anului” în cadrul competiţiei creative Golden Drum. Totodată, este singura agenţie din România inclusă în Gunn Report Top 50 Cele mai Creative Agenţii din Lume şi singura agenţie din ţara noastră cu 2 lucrări înscrise în Gunn Report Top 100 Reclame din Lume.

Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Erickson, Universal McCann, McCann PR, MRM Worldwide şi Momentum. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.