Software-ul poate crea și imagini pe care companiile le pot folosi în campanii
Einstein GPT va permite utilizatorilor să introducă solicitări pentru a genera rezumate ale clienților, e-mailuri personalizate, idei de marketing sau coduri. Software-ul poate crea și imagini, cum ar fi anteturile promoționale, pe care companiile le pot folosi în campanii.
Pentru acest serviciu, Salesforce a colaborat cu producătorul ChatGPT, OpenAI, permițând modelului să se extragă din versiunea de companie a ChatGPT, precum și din alte surse, informează Forbes.
IA pentru vânzătorii, agenţii de servicii pentru clienţi şi agenţii de marketing
Salesforce este cea mai recentă putere din sectorul tehnologiei care calcă pe urmele ChatGPT, anunţând lansarea unui software care încorporează inteligenţă artificială pentru a ajuta vânzătorii, agenţii de servicii pentru clienţi şi agenţii de marketing să îşi desfăşoare activitatea.
Anunțul vine în condițiile în care IA generativă continuă să se dezvolte, iar companiile se grăbesc să integreze tehnologia în operațiunile lor. După lansarea ChatGPT în noiembrie, IA a devenit subiectul fierbinte în domeniul tehnologiei. Luna trecută, Microsoft a încheiat un parteneriat cu OpenAI pentru a-și integra tehnologia chatbot în Bing. Google a lansat, de asemenea, un concurent ChatGPT, numit Bard.
Giganții tehnologici din China își pregătesc propriile chatbot-uri
Giganții tehnologici din China își pregătesc, de asemenea, propriile chatbot-uri. Mizele sunt uriașe La început, companii precum Google și Microsoft au atras atenția pentru răspunsurile generate de chatbot-urile AI.
Alphabet, părintele Google, a pierdut 100 de miliarde de dolari din valoarea de piață, luna trecută, după ce Bard a dat un răspuns incorect despre NASA în timpul unui videoclip de promovare a produsului.
Microsoft s-a confruntat cu o greșeală după ce chatbot-ul său Bing a început să genereze răspunsuri violente, când jurnaliștii au încercat să testeze limitele software-ului.
„Învățăm din greșeli, iar modelul se actualizează singur”
Salesforce a spus că a construit balustrade, solicitând unui utilizator uman să accepte un răspuns generat de Einstein GPT înainte de a-l folosi. De exemplu, dacă un angajat ar dori să folosească chatbot-ul pentru a genera un e-mail, mai întâi ar introduce o solicitare. De acolo, se poate rafina conținutul tastând o altă solicitare, cum ar fi „fă-l mai puțin formal”. Când utilizatorul este mulțumit, poate da click pentru a muta conținutul într-un e-mail.
„Învățăm din greșeli, iar modelul se actualizează singur”, a declarat Jayesh Govindarajan, reprezentant Salesforce pentru știința datelor și inginerie.