Cum arăta Frankfurt Motor Show cu câteva ore înaintea deschiderii oficiale

O nouă ediţie a Internationale Automobil-Ausstellung (IAA) sau Salonul auto de la Frankfurt va debuta mâine cu zilele dedicate presei. Puţini îşi pot închipui că harababura de azi va fi înlocuită mâine graţie rigorii nemţeşti de un spectacol demn de renumele salonului. Dar, cu siguranţă va fi gata!

Cea mai puternică piață auto din Europa are, așa cum este normal, și cea mai puternică industrie. În acest context, fiecare ediție a Internationale Automobil-Ausstellung (IAA) de la Frankfurt nu poate fi privită altfel decât ca o desfășurare de forțe a producătorilor germani la care asistă alte câteva zeci de mărci sosite din toate colțurile lumii.

Faptul că în Germania se vând anual circa 3,4 milioane de vehicule dintre care peste 3 milioane sunt autoturisme nu poate fi trecut însă cu vederea, iar scopul tuturor brandurilor non-germane este acela de a „fura“ măcar o mică parte din acest număr impresionant de clienți.

La ediția anterioară, cea din 2011, IAA a fost luat cu asalt de 1.102 expozanți care au avut la standuri nu mai puțin de 183 de premiere mondiale (mașini și componente auto), de 928.100 de vizitatori și 12.000 de jurnaliști din 98 de state de pe tot globul.