”Este o creștere semnificativă în această perioadă pentru noi, mai ales că în gama produselor pe care le comercializăm se găsesc multe idei de cadouri. În prima săptămână din luna martie, se observă o creștere de 150% față de o săptămână normală”, spune Lucian Adochiței, general manager Pandora România.
Potrivit acestuia, cele mai solicitate sunt produsele cu motive florale și cele cu teme romantice pentru Ziua Femeii, iar bonul mediu intr-o astfel de zi este de aproximativ 300 de lei.
Însă, femeile nu sunt pasionate doar de bijuterii, ci și de pantofi și îmbrăcăminte. Și, chiar dacă perioada reducerilor a trecut, retailerii de pe aceste segmente se așteaptă la o ușoară creștere a vânzărilor între 1 și 8 Martie, cu o valoarea de circa 350 de lei estimată pentru bonul de cumpărături.
Lucia Buzduga, division manager IL Passo – care a pregătit reduceri de 15% la colecția nouă -, spune că vânzările cresc cu circa 10% în prima săptămână din martie, comparativ cu ultima săptămână din februarie, în timp ce Cornelia Nicolae, general manager Stefanel România, punctează faptul că luna martie este, de multă vreme, una dintre lunile care generează ”cifre importante”.
”Bărbații sunt, în general, cei care cumpăra cadouri pentru doamne. Doar că nu este o regulă. Iar de cele mai multe ori se lasă consiliați de personalul din magazine. Pe primul loc în topul alegerilor se află accesoriile: poșete, curele, eșarfe, cape, poncho”, spune Cornelia Nicolae.