Universal Music România a avut afaceri de 13,4 milioane lei în 2015

Casa de discuri Universal Music România, subsidiară a Universal Music Group (UMG), a avut afaceri de 13,4 milioane de lei în 2015, în creştere cu 7,67% faţă de cifra de afaceri raportată în 2014, de 12,5 milioane de lei, potrivit datelor publicate la Ministerul Finanţelor. Cu toate că 2014 a fost un an profitabil pentru casa de discuri, în 2015 instituţia a înregistrat o pierdere de circa 500 de mii de lei.

 Anul trecut, Universal Music Group a finalizat, prin intermediul subsidiarelor sale Universal Music România și Universal Music Publishing România, achiziția casei de discuri independente MediaPro Music.

Universal Music Group reuneşte mai multe case de discuri şi promovează artişti precum Madonna, Rihanna, Kanye West sau Lady Gaga. Divizia din România lucrează cu nume precum E.M.I.L., Xonia sau DeepCentral. 

Universal Music România este singurul major prezent în industria muzicală românească. Compania și-a câștigat poziția de lider de piață încă de la înființarea companiei în 2006, datorită strategiei sale de marketing inovatoare. Pe lângă activitățile sale clasice de casă de discuri, de producție, distribuție și promovare de conținut muzical, Universal Music România este și o companie de marketing, implicată constant în dezvoltarea de strategie de brand, bazată pe asocierea cu industria de entertainment, prin realizarea unor parteneriate strategice menite să crească achiziția și retenția clienților pentru diverși parteneri.