În urma achiziției, utilizatorii de dispozitive Samsung vor avea acces la o gamă variată de conținut din cloud, inclusiv muzică, videoclipuri și soluții de streaming, extinzând în același timp soluțiile de cloud și streaming ale mSpot către un număr mai mare de amatori ai divertismentului, din întreaga lume.
„Împărtășim aceeași viziune cu mSpot, aceea de a oferi cea mai bună experiență de divertisment prin streaming către utilizatori, iar compania are în portofoliu soluții performante şi o echipă de ingineri de excepție,” a declarat TJ Kang, vicepreședinte senior al Media Solution Center din cadrul Samsung Electronics.
„Samsung este lider în ceea ce privește numărul de utilizatori din întreaga lume, dar și a performanței dispozitivelor produse. Punând laolaltă resursele noastre, dorim să redefinim consumul media de pe dispozitivele mobile, cu ajutorul serviciilor cloud,” a declarat Daren Tsui, Chief Executive Officer al mSpot.
Achiziția include tehnologiile, bunurile materiale și resursele umane de care dispune mSpot. Mai multe detalii ale tranzacției nu au fost făcute publice.