Samsung, lider mondial în digital media și tehnologii digitale convergente, a prezentat la târgul internațional Integrated Systems Europe 2013 seria completă de produse de afișaj digital, care include și un ecran LED de 95 inch.
Oferind industriei o privire în viitorul display-urilor comerciale, cele mai recente produse din acest segment ale Samsung au fost expuse în perioada 29-31 ianuarie la ISE, cel mai mare târg de afișaj comercial din Europa, organizat la Amsterdam.
Produsele Samsung de afișaj digital sunt soluții eficiente pentru companii din punct de vedere al costurilor, construite pe noua platformă Samsung Smart Signage, având la bază semiconductoare System on Chip (SoC). Și, pentru prima dată, partenerii de software vor putea dezvolta aplicații optimizate pentru o gamă largă de servicii cu ajutorul Samsung Software Development Kit (SDK).
Platforma Samsung Smart Signage oferă o interfață simplă și ușor de folosit, eliminând procesele complicate de setup și instalare.
Fiind echipată cu procesor dual-core și oferind utilizatorilor două variante de memorie de stocare (4GB sau 8GB), platforma Samsung Smart Signage include un media player performant ce permite utilizatorilor să redea conținut fără ajutorul unui PC separat. Prin eliminarea nevoii de dispozitive externe, platforma Samsung Smart Signage asigură simplitatea procesului de instalare și de operare, economisind atât bani cât și timp.
Noile produse Samsung de afișaj digital includ și funcția‘Plug & Play’,permițând utlizatorilor să încarce conținut cu ajutorul USB-ului, în plus față de diferitele formate audio și videoce pot fi redate, printre care WMV, MP4, H.264 și altele. Pentru un confort sporit, programul MagicInfo Premium S permite utilizatorilor să gestioneze de la distanță conținutul și dispozitivul, prin rețea sau cu ajutorul unei telecomenzi.
Ecranul transparent al Samsung (NL22B) – câștigătorul premiului de inovație de la CES 2013, va fi de asemenea expus la standul Samsung, alături de masa multi-touch SUR40.