Tim Gudgel, care a jucat un rol important în crearea magazinelor Apple, s-a alăturat luna aceasta companiei rivale, Samsung, în poziţia de vicepreşedinte şi director general al operaţiunilor de retail-vânzări.

Această mutare dă de înţeles că Samsung va acorda o atenţie mai mare magazinelor fizice. Compania nu are prea multe magazine proprii, nici măcar în Coreea de Sud, iar în SUA are un parteneriat cu Best Buy.  Aici, coreenii au creat mici colţuri de tehnologie  denumite “Samsung Experience”, unde clienţii pot testa dispozitivele companiei.

Tim Gudgel a lucrat ca director la Apple din 2008, iar înainte a lucrat şase ani la Gehry Partners. La Apple, Gudgel are un patent pentru acoperişul din sticlă curbat din magazinul situat în Manhattan Upper West Side.

Apple şi Samsung sunt cei mai mari producători de smarphone-uri şi tablete din lume. Cele două companii au pe rol mai multe procese în legătură cu încalcarea anumitor patente. Luna trecută, un juriu federal a decis ca Samsung să plătească Apple 290 milioane de dolari.