trimestrul unu al anului 2004. Producatorul sud-coreean a detronat LG Philips, companie formata din LG Electronics si Philip Electronics. Potrivit Samsung, vinzarile companiei au totalizat, i primul trimestru, 2,4 miliarde de dolari, depasind cu 500 milioane de dolari rezultatele LG Philips. Ross Young, seful firmei de cercetare DisplaySearch, care monitorizeaza vinzarile de monitoare pentru PC-uri, spune ca performanta Samsung a fost determinata de investitii importante si o strategie ambitioas
trimestrul unu al anului 2004. Producatorul sud-coreean a detronat LG Philips, companie formata din LG Electronics si Philip Electronics. Potrivit Samsung, vinzarile companiei au totalizat, i primul trimestru, 2,4 miliarde de dolari, depasind cu 500 milioane de dolari rezultatele LG Philips. Ross Young, seful firmei de cercetare DisplaySearch, care monitorizeaza vinzarile de monitoare pentru PC-uri, spune ca performanta Samsung a fost determinata de investitii importante si o strategie ambitioasa, bazata pe cresterea productiei si lansarea unor produse atractive. Young a anticipat ca Samsung isi va pastra i urmatorii ani pozitia recent cistigata. Concurenta dintre Samsung si LG.Philips este una dintre cele mai importante batalii ale deceniului, fiecare producator investind zeci de miliarde de dolari pentru a-si asigura itiietatea pe piata. Piata de profil este estimata la 60 miliarde de dolari.