Profitul net a urcat în trimestrul trei cu 91%, la 6.560 miliarde de woni (6 miliarde de dolari), în timp ce analiştii anticipau 6,25 miliarde de woni.
Câştigul la divizia de telefoane mobile a avansat, după ce introducerea Galaxy S III şi Note II au ajutat grupul să concureze mai bine cu Apple, un client cheie al operaţiunilor de componente, dar rival în procese legate de patente pe patru continente.
Vânzările au totalizat 52.180 miliarde de woni, aproape 20% din PIB al Coreei de Sud, în urcare de la 41.270 miliarde de woni în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Samsung a livrat în trimestrul al treilea un număr record de 56,3 milioane de smartphone-uri, reprezentând o cotă de 31,3% din piaţa mondială, potrivit firmei de cercetare IDC. Apple este pe doi după cota de piaţă, de 15%, aferentă celor 26,9 milioane de iPhone-uri vândute. Pe poziţia a treia se află Research In Motion, producătorul Blackberry, cu 4,3%, ZTE China pe locul următor cu 4,2%.
În trimestrul al doilea, Samsung a avut cotă de piaţă de 32,6%, iar Apple de 16,9%.