Compania
coreeana a incetat sa mai vanda televizoare cu ecran plat precum si alte
produse consumatorilor din Japonia, din cauza cererii reduse, informeaza CNBC.
Samsung a
devenit in ultimii 15 ani un gigant in electronice destinate consumatorilor si
un concurent puternic pentru rivalii japonezi in Statele Unite si Europa. Dar
se pare ca penetrarea pietii din Japonia, unde detin suprematia companii precum
Matsushita (care detine marca Panasonic), Sony si Sharp, a fost o provocare prea mare
pentru coreeni.
Samsung
vindea in Japonia televizoare LCD, DVD playere, MP3 playere si ale produse prin
intermediul internetului. Compania coreeana a incetat sa mai vanda produse prin
magazine inca din luna august a anului trecut.
Componentele
pentru PC-uri fabricate de Samsung vor fi disponibile in continuare in Japonia,
dar doar pentru companii. De asemenea, Samsung va continua sa livreze telefoane
mobile companiei japoneze de telecomunicatii Softbank.
Veniturile
obtinute de Samsung
anul trecut in Japonia prin intermediul internetului si al magazinelor au
constituit mai putin de 1% din veniturile totale ale companiei.
Sursa: CNBC