Samsung România ţinteşte poziţia de lider pe piaţa locală de electrocasnice

Samsung România ţinteşte poziţia de lider pe piaţa locală de electrocasnice, anul trecut reuşind să urce pe locul trei, deşi piaţa locală de profil a fost în scădere.

‘Investiţiile continue pe care le-am făcut pe acest segment ne-au adus locul trei pe piaţa locală de frigidere şi maşini de spălat, iar ţinta noastră e să continuăm să creştem, oferind soluţii în pas cu cerinţele consumatorilor, indiferent cum funcţionează piaţa. Una dintre ţintele noastre este de a ajunge lider pe această piaţă. Nu ne propunem acest lucru într-o perioadă anume, vrem însă să aducem soluţii şi tehnologii noi pentru clienţi şi să poziţionăm produsele Samsung pe piaţă. Dorinţa noastră este să stabilizăm în mintea consumatorului brandul Samsung’, a declarat, miercuri, Claudiu Lapadat, şeful diviziei Digital Home Appliances din Samsung Electronics România, la lansarea unei noi game de frigidere şi maşini de spălat.

Acesta a precizat că în 2012 Samsung România a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri cu 30% pe segmentul Home Appliances, faţă de anul 2011, creştere estimată şi pentru 2013.

‘Anul trecut am avut o creştere a cifrei de afaceri cu 30% pe divizia Home Appliances, comparativ cu 2011, deşi piaţa a înregistrat o scădere. Pentru 2013 vedem în continuare o creştere similară pe acest segment, dar depinde de foarte multe lucruri, nu neapărat legate de piaţa românească ci şi de tot ceea ce se întâmplă la nivel global. Divizia Home Appliances este o divizie importantă pentru Samsung România şi de aceea vrem să creştem pe acest segment. Suntem cunoscuţi pentru divizia de televizoare şi telefoane mobile, dar vrem să intrăm şi pe acest domeniu unde eram mai puţin cunoscuţi. Toate tehnologiile şi inovaţiile le vom transfera către această divizie’, a adăugat Lapadat.

În privinţa pieţei locale de electrocasnice, reprezentanţii Samsung estimează pentru 2013 o stagnare a pieţei sau o creştere minimă de 1-2 puncte procentuale.

‘Estimările Samsung pentru piaţa totală arată o stagnare sau o creştere cu cel mult 1-2 puncte procentuale, dar şi aici depinde de cum va evolua economia naţională şi cea internaţională. E nevoie de schimbarea generaţiilor vechi de electrocasnice, iar noi trebuie să venim cu tehnologie şi cu noi produse pentru consumatori’, a adăugat şeful diviziei Home Appliances Samsung România.

Samsung Electronics a lansat miercuri pe piaţa din România noile game de frigidere (REF. 3050) şi maşini de spălat Samsung (Eco Bubble 500), care aduc mai multă performanţă, uşurinţă crescută de utilizare, durată de viaţă extinsă şi un consum redus de energie, toate reunite sub un design premium.

Produsele lansate aduc nu numai ultimele inovaţii tehnologice ci şi un stil de viaţă ‘smart’. Astfel, noua gamă de maşini de spălat Eco Bubble curăţă hainele eficient la o temperatură scăzută, evitând deteriorarea acestora şi economiseşte în acelaşi timp energie. Modelele de maşini Samsung disponibile de piaţă pot fi achiziţionate la preţuri care variază între 1.500 şi 4.000 de lei.
Totodată, noua gamă de frigidere Samsung menţine alimentele proaspete, având o repartizare eficientă a spaţiului şi o garanţie de 10 ani, iar preţurile sunt situate între aproximativ 1.800 şi 2.500 lei.

Samsung Electronics Co., Ltd. este lider mondial în industria produselor electronice, electrocasnice de larg consum şi în industria componentelor de bază. Compania are 227.000 de angajaţi în 75 de ţări şi are vânzări anuale care depăşesc 143 de miliarde de dolari.
SURSA: Agerpres